Paket 1LE se poprvé představil spolu se třetí generací Chevroletu Camaro a objevil se také ve čtvrtém a pátém vydání tohoto modelu. Jeho hlavním cílem bylo zlepšit chování vozu na okruhu, vždy byl však spojen výhradně s osmiválcovým motorem. Až s příchodem šestého pokračování amerického muscle caru se dostalo také na šestiválec.
Šestiválcové Camaro LT i osmiválcové Camaro SS 1LE sice mají stále stejný výkon 440, respektive 451 koní, jinak ale u nich nezůstal kámen na kameni. Že se nejedná o obyčejné Camaro poznáte u obou verzí podle černé kapoty motoru, zrcátek a zadního spoileru, sportovního výfuku se dvěma módy nebo specifického designu 20palcových kol. Uvnitř potom čekají semišem potažený volant a hlavice řadící páky (paket 1LE je kombinován jen s manuálem), sedadla Recaro jsou u šestiválce za příplatek a u osmiválce ve standardu.Většina změn nicméně proběhla pod kabátkem vozu.
Provedení LT dostalo především podvozkové komponenty FE3 z osmiválcového modelu SS, včetně tlumičů a stabilizátorů, mechanický diferenciál s omezenou svorností, lepší chlazení a palivový systém z Camara SS. 20palcová kola jsou obuta do pneumatik Goodyear Eagle F1 o velikosti 245/40 vpředu a 275/35 vzadu, za nimi jsou potom schovány čtyřpístkové brzdy Brembo. Vedle výše zmíněných vizuálních prvků má LT také upravenou přední masku.
U modelu SS je balíček 1LE vůbec prvním, v němž dostane šesté Camaro podvozkové komponenty FE4 s tlumiči Magnetic Ride a upravenými pružinami, respektive stabilizátory. Specialitou je také elektronicky ovládaný diferenciál s omezenou svorností. Kola mají obuty pneumatiky Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu, za nimi jsou potom šestipístkové brzdy Brembo s průměrem kotoučů 370 milimetrů. Mimo tyto prvky je přítomno také nové chlazení. Vizuálně je osmiválec odlišen dále prostřednictvím grafitového předního splitteru a zadního difuzoru.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?