Chevrolet Camaro přichází s paketem 1LE, bude dostupný i se šestiválcem

Chevrolet Camaro SS 1LE
Chevrolet Camaro SS 1LE, foto: Chevrolet
ar6 11. února 2016 02:15
Sdílej:

Paket 1LE se poprvé představil spolu se třetí generací Chevroletu Camaro a objevil se také ve čtvrtém a pátém vydání tohoto modelu. Jeho hlavním cílem bylo zlepšit chování vozu na okruhu, vždy byl však spojen výhradně s osmiválcovým motorem. Až s příchodem šestého pokračování amerického muscle caru se dostalo také na šestiválec.

Šestiválcové Camaro LT i osmiválcové Camaro SS 1LE sice mají stále stejný výkon 440, respektive 451 koní, jinak ale u nich nezůstal kámen na kameni. Že se nejedná o obyčejné Camaro poznáte u obou verzí podle černé kapoty motoru, zrcátek a zadního spoileru, sportovního výfuku se dvěma módy nebo specifického designu 20palcových kol. Uvnitř potom čekají semišem potažený volant a hlavice řadící páky (paket 1LE je kombinován jen s manuálem), sedadla Recaro jsou u šestiválce za příplatek a u osmiválce ve standardu.Většina změn nicméně proběhla pod kabátkem vozu.

Provedení LT dostalo především podvozkové komponenty FE3 z osmiválcového modelu SS, včetně tlumičů a stabilizátorů, mechanický diferenciál s omezenou svorností, lepší chlazení a palivový systém z Camara SS. 20palcová kola jsou obuta do pneumatik Goodyear Eagle F1 o velikosti 245/40 vpředu a 275/35 vzadu, za nimi jsou potom schovány čtyřpístkové brzdy Brembo. Vedle výše zmíněných vizuálních prvků má LT také upravenou přední masku.

U modelu SS je balíček 1LE vůbec prvním, v němž dostane šesté Camaro podvozkové komponenty FE4 s tlumiči Magnetic Ride a upravenými pružinami, respektive stabilizátory. Specialitou je také elektronicky ovládaný diferenciál s omezenou svorností. Kola mají obuty pneumatiky Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu, za nimi jsou potom šestipístkové brzdy Brembo s průměrem kotoučů 370 milimetrů. Mimo tyto prvky je přítomno také nové chlazení. Vizuálně je osmiválec odlišen dále prostřednictvím grafitového předního splitteru a zadního difuzoru.

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?