Výroba McLarenu P1 pomalu ale jistě končí a aby to fanouškům značky nebylo líto, uvádí výrobce do nabídky řadu zmenšených modelů. Ty mohou posloužit jako skvělý dárek na Vánoce.
McLaren má pro každého něco, a to modely v měřítku v rozsahu od 1:64 do 1: 8. Nejmenší ze svazku je 75 mm dlouhý a pochází od firmy Mattel-Hotwheels. Nabízí se v laku Supernova Silver a nebo Volcano Orange a jedná o doslova kapesní autíčko.
Pak tu máme i žlutý P1 ze série Champions Speed, který je o něco větší. Tenhle supersport umožňuje sundat kola a dokonce použít klíč k "práci" na autě. K dispozici je také autodráha P1 od firmy Scalextric a také rádiem řízený vůz v měřítku 1:14 s funkčními přednimi a zadními světly.
Krom toho se do nabídky dostávají i modely od firem (TSM), Minichamps, Tecnomodel a AUTOART v měřítku 1:43. Jde o první tovární automobil (Job # 1), prototyp Nurburgring Edition XP2R a maskovaný prototyp P1. To nejlepší na konec ale tvoří model v měřítku 1:8 s délkou 595 mm. Ten bude vyráběn pouze na objednávku a každý z nich je s pečlivě zpracován dle skutečné předlohy. V závislosti na velikosti modelu se liší i ceny, a to od 15 dolarů do 12.130 dolarů.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.