Výroba McLarenu P1 pomalu ale jistě končí a aby to fanouškům značky nebylo líto, uvádí výrobce do nabídky řadu zmenšených modelů. Ty mohou posloužit jako skvělý dárek na Vánoce.
McLaren má pro každého něco, a to modely v měřítku v rozsahu od 1:64 do 1: 8. Nejmenší ze svazku je 75 mm dlouhý a pochází od firmy Mattel-Hotwheels. Nabízí se v laku Supernova Silver a nebo Volcano Orange a jedná o doslova kapesní autíčko.
Pak tu máme i žlutý P1 ze série Champions Speed, který je o něco větší. Tenhle supersport umožňuje sundat kola a dokonce použít klíč k "práci" na autě. K dispozici je také autodráha P1 od firmy Scalextric a také rádiem řízený vůz v měřítku 1:14 s funkčními přednimi a zadními světly.
Krom toho se do nabídky dostávají i modely od firem (TSM), Minichamps, Tecnomodel a AUTOART v měřítku 1:43. Jde o první tovární automobil (Job # 1), prototyp Nurburgring Edition XP2R a maskovaný prototyp P1. To nejlepší na konec ale tvoří model v měřítku 1:8 s délkou 595 mm. Ten bude vyráběn pouze na objednávku a každý z nich je s pečlivě zpracován dle skutečné předlohy. V závislosti na velikosti modelu se liší i ceny, a to od 15 dolarů do 12.130 dolarů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?