Oba modely by přitom byly odpovědí na podobně zaměřená vozidla konkurentů, jimž i přes nástup Jaguaru XFR-S nebo Luxusu GS F stále kralují Němci s Audi RS6, BMW M5 a Mercedesem-AMG E 63/63 S. „Můžeme vyrobit sportovní variantu, aniž bychom využívali služeb některého z úpravců. Proto jsme konec konců koupili Polestar - s jeho logem už děláme S60 a V60, takže schopnostem značky plně důvěřujeme,“ řekl šéf Volva Håkan Samuelsson pro Autocar.
Pokud už ale pomalu propukáte v nadšení, že se pod kapotou dostane třeba šesti- nebo osmiválec, nejspíše Vás další Samuelssonova slova příliš nepotěší. „Jak se na trhu zachováme je zatím otevřené, ale jednou z možností určitě je, zaměření Polestaru na elektrifikaci,“ naznačil možné sportovní hybridní ústrojí šéf švédské automobilky. Toto tvrzení ještě podpořil šéf oddělení výzkumu a vývoje Peter Mertens, který řekl: „Polestar je sofistikovaná síla, není to jen o tom dostat pod kapotu velký motor. Síla hybridního ústrojí je pro Polestar cestou. Tesla vytvořila sportovní elektrické auto, my budeme opět více sofistikovaní. Chceme nabídnou vysoký výkon bez kompromisů.“
Šéf britského Volva Nick Conor si sice uvědomuje, že sportovní divize je v konfliktu se současným zaměřením automobilky na plug-in hybridy, zároveň ale dodává, že Polestar optimalizuje provedení T8 a údajně má jít o „zajímavé technické řešení s velkým výkonem v kombinaci s řešením životního prostředí.“ Jako příklad uvádí například Teslu s jejím Model S, který nedávno dostal výkonný režim Ludicrous.
Zdroj: Autocar