Podobně jako nedávno odhalená limuzína K7, i K3 dostala do boků protažená přední světla, vybavená LED diodami pro denní svícení. Modernější tvarování má i maska chladiče se strukturou včelí plástve a chromovaným rámečkem. Přepracovaný přední nárazník s agresivním nasáváním vzduchu model opticky rozšiřuje, totéž se dá říct také o nové grafice skupinových LED svítilen. Lehce se úpravy dotkly zadního nárazníku, oko laika je nicméně ani nemusí poznat.
Palubní deska se v základních tvarech neliší, díky jemnější textuře plastů některých výbavových verzí nicméně působí luxusnějším dojmem. Svůj podíl na tom má jistě i přepracovaný multimediální systém s několika velikostmi dotykové obrazovky, jehož přítomností došlo k redukci klasických tlačítek. Ač to na první pohled nevypadá, přepracován byl i panel ovládání klimatizace. Volant svým tvarem a lesklým černým dekorem navazuje na Cee’d nebo i další modely jihokorejské automobilky.
Pod kapotou 4560 mm dlouhého modelu najdeme zážehovou šestnáctistovku GDI o výkonu 132 koní při 6300 ot./min s točivým momentem 160 Nm při 4850 ot./min, spřaženou se šestistupňovým manuálem nebo automatem. Ekologičtější alternativu tvoří turbodiesel 1.6 VGT o výkonu 128 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 279 Nm mezi 1900 - 2750 ot./min, spojený se šestistupňovým automatem. Později by měla dorazit sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka, známá ze Cee’du.
Ve své domovině se upravený sedan již v prodeji, ceny začínají na 13 740 000 wonech (cca 304 000 korun). Za vrcholnou specifikaci s bezklíčkovým otevíráním kufru, parkovacími senzory, vyhřívanými sedadly nebo sledováním mrtvého úhlu necháte v showroomu 20 950 000 wonů (cca 463 000 korun).