Porsche nabídne další přeplňovanou 911, tentokrát s pohonem všech kol

ar6, 8. října 2015, 18:23 Google+ Tokyo Motor Show 2015

Velké pozdvižení vzbudilo minulý měsíc Porsche, když klasický atmosférický šestiválec v útrobách 911 vyměnilo v rámci snížení spotřeby za šestiválec se dvěma turbodmychadly. Ten se dostane i do dalších variant legendárního modelu, aktuálně se to týká kupé, kabrioletu a targy s pohonem všech kol.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kompletní rodinka Porsche 911 s pohonem všech kol.

Kompletní rodinka Porsche 911 s pohonem všech kol. | foto: Porsche

Sdílejte článek

Stejně jako u zadokolkových variant dává dvakrát přeplňovaný třílitrový šestiválec 370 koní a 450 Nm u verze Carrera 4/Targa 4, respektive 420 koní a 500 Nm u verze Carrera 4S/Targa 4S. Dokonce i výběr mezi sedmistupňovým manuálem a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem PDK zůstal zachován. Vůbec poprvé je ale čtyřkolka rychlejší než klasická zadokolka - s automatem PDK a příplatkovým balíčkem Sport Chrono totiž Carrera 4 vystřelí na 100 km/h za 4,1 sekundy a Carrera 4S dokonce za 3,8 sekundy. Otevřený model a Targa jsou o 0,2 sekundy pomalejší. Maximální rychlost se v závislosti na modelu pohybuje mezi 287 - 305 km/h.

Hlavním cílem instalace turbodmychadel bylo snížení spotřeby, což se německé automobilce zejména v případě Carrery 4 Cabriolet s automatem PDK povedlo skutečně exemplárně. Místo 8,7 l/100 km si totiž nárokuje jen 7,9 l/100 km. Carrera 4S Cabriolet a Targa 4S mají dokonce průměr nižší o 1,2 l/100 km. Z pozitivnějšího soudku je informace, že každá čtyřkolová 911 dostane o 10 mm nižší podvozek PASM, o 44 mm rozšířený rozchod zadních kol a pruh, spojující zadní světla. Za příplatek je k modelu 4S dostupná natáčecí zadní náprava.

Vzhledem k nedávné vzhledové i technologické modernizaci klasické 911 je nasnadě, že ani čtyřkolky těmto změnám neušly. Máme tu tak nová přední světla s denním svícením, přepracované nárazníky, nové kliky dveří, upravená skupinová světla a průduch na kapotě motoru s vertikálními lamelami. Uvnitř čeká nový volant s voličem jízdních režimů a multimediální systém PCM se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, navigací, Wi-Fi hotspotem a rozhraním Apple CarPlay.

Cena za Carreru 4 je 103 983 euro (cca 2 817 000 korun), Carrera 4S vychází na 118 144 euro (cca 3 201 000 korun). Targa i kabriolet jsou o 13 090 euro dražší (cca 355 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Porsche nabídne další přeplňovanou 911, tentokrát s pohonem všech kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Škoda Octavia RS 230 s výfukem Remus

VIDEO: Jak zní nová Škoda Octavia Combi RS 230 s výfukem Remus?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud