Město kdysi zničené atomovou bombou nebude stíhat chrlit CX-3, zákazníci po ní budou toužit víc, než Mazda původně čekala.
Mazda přichází za pět minut dvanáct na trh s crossovery. Svou CX-3 představila před krátkou dobou a už nyní zjišťuje, že šlápnutí do segmentů crossoverů rozhodně nebylo mylné. Teď se dokonce bojí, že jí zákazníci utrhají ruce.
Vedoucí evropské centrály Mazdy prozradil kolegům z Automotive News Europe, že „pro Mazdu je v současnosti velkou výzvou uspokojit poptávku po CX-3 na všech trzích Evropy“.
V Hirošimě, kde se nachází výrobní závod CX-3, zvládají ročně vyrobit až 150 tisíc crossoverů, přičemž analýza trhu předpokládá, že do Evropy se jich na lodích doveze ročně téměř 40 tisíc což je téměř třetina produkce.
Problém s uspokojením poptávky není něčím ojedinělým. Stejné potíže automobilku provází tak nějak stále. Například u modelu 3 byly dlouhé čekací lhůty v Čechách příčinou, proč nejeden zákazník přešel ke konkurenci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?