Město kdysi zničené atomovou bombou nebude stíhat chrlit CX-3, zákazníci po ní budou toužit víc, než Mazda původně čekala.
Mazda přichází za pět minut dvanáct na trh s crossovery. Svou CX-3 představila před krátkou dobou a už nyní zjišťuje, že šlápnutí do segmentů crossoverů rozhodně nebylo mylné. Teď se dokonce bojí, že jí zákazníci utrhají ruce.
Vedoucí evropské centrály Mazdy prozradil kolegům z Automotive News Europe, že „pro Mazdu je v současnosti velkou výzvou uspokojit poptávku po CX-3 na všech trzích Evropy“.
V Hirošimě, kde se nachází výrobní závod CX-3, zvládají ročně vyrobit až 150 tisíc crossoverů, přičemž analýza trhu předpokládá, že do Evropy se jich na lodích doveze ročně téměř 40 tisíc což je téměř třetina produkce.
Problém s uspokojením poptávky není něčím ojedinělým. Stejné potíže automobilku provází tak nějak stále. Například u modelu 3 byly dlouhé čekací lhůty v Čechách příčinou, proč nejeden zákazník přešel ke konkurenci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.