Luxusní odnož Citroënu chce konečně vyrobit vlajkovou loď, hodnou tohoto označení. Má to ale pár chybiček.
DS rádo kouká po prémiovém segmentu. Ač se této značce (ano dnes už samostatná značka) daří například v Číně, na starém kontinentu jí to moc nejde. Ostrými lokty, tedy především ostrými liniemi, chce bojovat proti zavedené konkurenci z Německa a popřípadě Velké Británie.
Do čela armády svých bojovníků chce postavit velký sedan, který půjde po krku vyšší střední třídě mezi prémiovými automobilkami. Jasně, my DS fandíme. Líbí se nám jejich myšlenka znovuzrozeného DS s odkazem na jeho slávu a třeba DS3 je skvělé auto.
Jenže už před nějakou tou dobou se Citroën rozhodl s ukončením výroby hydropneumatického odpružení hydractive. Tudíž i takový prémiový sedan DS8 (jak se zřejmě bude jmenovat) bude na klasických tlumičích s pružinami. Kdo kdy jel s Citroënem s hydroactivem, moc dobře ví, jak krásně komfortní jízdu nabízí. A to je dle nás daleko silnější zbraň, než ostré linie.
Je to tedy docela ambiciózní plán, který má už teď jednu výraznou chybu. Jak to dopadne nevíme, ale připomeňme si neúspěch velkého sedanu C6, který byl z ekonomické stránky velikým přešlapem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?