Hyundai i20 na nejmodernější vlně rádoby terénních aut.
Nová i20 dorazí i v oplastované verzi. Stejně jako Fábie Scout před 6 lety, i malý korejec nabídne jen off-roadový vzhled nikoliv dovednosti. Doplní tak nabídku crossoverů ix35 a ix20 Cross, která je spíše MPV nežli crossover.
Hyundai ví, že nyní je čas začít vkládat naděje do B segmentu a příklad si bude brát ze Škodovky. Však už slibuje i20 ve verzi kombi, ve sportovní verzi i20 N, dokonce by ráda představila i kupé. Aby se mohla pyšnit ještě více, nabídne verzi cross. To vše bude vyrábět v Turecku.
Kdo by si snad chtěl mnout ruce s tím, že dorazí na trh malý hatchback popřípadě kombík s pohonem všech kol a bude stát pár drobných, může ihned na tento sen zapomenout. Pohon všech kol u i20 Cross nečekejte, technicky je to prakticky vyloučené, nehledě na nákladný vývoj a výrobu.
Přední kola s možnou elektrickou uzávěrkou diferenciálu (jako má například Fabie) budou pohánět agregáty dostupné u klasické i20. Výrazným odlišením tak bude jen plast, jiný design sedadel a ozdobné plaketky s názvem Cross.
Zdroj: Anything On Wheels, Ilustrace: Indian Autos Blog
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.