Nová Mazda 6 již za nedlouho dostane facelift. My už asi víme jak bude vypadat. Taky si říkáte, že je to nějak brzy?
Už delší dobu se ví o tom, že Mazdu 6, vlajkovou loď japonské automobilky, čeká lehký facelift. Ten přichází velmi brzy v brzkém stádiu jejího působení na trhu.
My vám díky uniklým snímkům můžeme přiblížit její nový design, který doznal decentních změn. Tyto fotografie sice nejsou oficiální, ale dost možná zachycují výslednou podobu příchozího faceliftu.
Nové budou světlomety, které jsou menší, stále však mají led diodovou část pro denní svícení. Změny jsou patrné i na masce chladiče, která má výraznější chromovanou linku. Zadní část vozu se možná nezmění vůbec, nebo ještě méně viditelně, než ta přední. Obměnu čeká také design litých kol.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.