Mazda se může radovat. Nové modely jdou tak zvaně „na dračku“. Není tak vůbec vyloučené, že by ráda rozšířila nabídku modelů a tím oslovila širší spektrum zákazníků. Co třeba malé SUV?
Recept na lepší prodejní výsledky a vyšší zisk? Rozšíření nabídky modelů. Mazda nabízí zatím „jen“ šest modelů. Z toho pouze jedno SUV, Mazdu CX-5. V dnešní moderní době je velký hlad po crossoverech a malých SUV, není tedy vyloučeno, že by i Mazda uvažovala nad novým modelem.
Tím by klidně mohlo být malé SUV. Označení by pravděpodobně neslo CX-3 a svou příbuznost s větším bratrem CX-5 by jistě neskrývalo. Z přiložené ilustrace si můžete prohlédnout, jak si jej představuje Theo Chin, který je svými ilustracemi, často blízko realitě.
Celé této záležitosti o nové CX-3 nahrává i fakt, že se již v minulosti šuškalo o tom, že by Mazda ráda navázala na úspěchy CX-5 a představila menší alternativu k plnohodnotnému SUV. Není ani tajemství, že by ráda zvýšila zisk a nebojí se investovat do vývoje nových modelů. Třeba se brzy dočkáme studie, nebo rovnou prototypu.
Zdroj: theophiluschin.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?