Autosalon v Šanghaji bude místem premiéry crossoveru Wold Rubis, ze kterého by se v dohledné době měl stát nový atraktivní vůz řady DS.
Citroën svoji přítomnost na autosalonu demonstroval již před několika dny blízkým pohledem do oka novinky. Nyní tu máme kompletní galerii, ze které můžeme vyčíst ze vzhledu mnohem více.
Naopak technických informací nám příliš nepřibylo. Víme však, že novinka bude mít na délku 4,7 metru, což je o 15 centimetrů více než u model DS5.
Pod kapotou by se podle zákulisních informací měl objevit některý z menších motorů, možná 1,6 THP, přičemž jeho síla má být distribuována výhradně na přední nápravu. Naopak zadní nápravu mají roztáčet elektromotory. Tohle řešení Citroën již využívá právě u modelu DS5. Sumární výkon by měl činit něco přes 200 koní.
Více prozatím nevíme. Produkční verze s trochu umírněným designem by nicméně měla přijít, jak je již u konceptů řady DS zvykem, a to přibližně za rok.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?