Autosalon v Šanghaji bude místem premiéry crossoveru Wold Rubis, ze kterého by se v dohledné době měl stát nový atraktivní vůz řady DS.
Citroën svoji přítomnost na autosalonu demonstroval již před několika dny blízkým pohledem do oka novinky. Nyní tu máme kompletní galerii, ze které můžeme vyčíst ze vzhledu mnohem více.
Naopak technických informací nám příliš nepřibylo. Víme však, že novinka bude mít na délku 4,7 metru, což je o 15 centimetrů více než u model DS5.
Pod kapotou by se podle zákulisních informací měl objevit některý z menších motorů, možná 1,6 THP, přičemž jeho síla má být distribuována výhradně na přední nápravu. Naopak zadní nápravu mají roztáčet elektromotory. Tohle řešení Citroën již využívá právě u modelu DS5. Sumární výkon by měl činit něco přes 200 koní.
Více prozatím nevíme. Produkční verze s trochu umírněným designem by nicméně měla přijít, jak je již u konceptů řady DS zvykem, a to přibližně za rok.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?