Zásadní konkurenční výhodou SsangYongu Rodius, který se bude na některých trzích prodávat jako Korando Turismo, je obří prostor. Konstruktérům se podařilo vměstnat do karoserie čtyři řady sedadel, což znamená až jedenáct osob ve voze (2+3+3+3). To jinak zvládají jen dodávky. Variabilita interiéru samozřejmě zaručí možnost vyjmutí všech sedadel zadních tří řad a převoz množství nákladu v kufru. Posun sedadel dvou prostředních řad zase dovolí osmičlennou konfiguraci s obrovským prostorem na nohy.
O pohon vozu se postará dvoulitrový přeplňovaný diesel o výkonu 155 koní. Na některých trzích přijde i šestiválcový benzín. Výkon bude putovat přes šestistupňovou přímo řazenou či pětistupňovou automatickou převodovku na všechna čtyři kola.
Tradiční bolestí SsangYongů byl design. Nové Korando Turismo se v tomto mírně vylepšilo. Záď již nepůsobí tak podivným dojmem, o něco kontroverznější je oproti tomu příď. Inu, posuďte sami...