Podobně jako úhlavní konkurent, Rolls Royce, i Bentley vytahuje do boje luxusní kabriolet jako vrchol nabídky.
Luxusní kabriolety jsou třešničkou na dortu v nabídce superluxusních značek. Bentley má s jejich výrobou letité zkušenosti a ty chce nyní proměnit ve vrcholnou verzi řady Mulsanne.
Bentley Mulsanne v otevřené variantě dostane, podobně jako konkurent od Rolls-Royce, plátěnou střechu, nikoliv pevnou skládací, jak je nyní v módě. Je však jasné, že půjde o materiály schopné komfort pevné střechy plně nahradit.
Vůz už dokonce byl představen úzkému kruhu odborné veřejnosti, avšak vzhledem k zákazu focení prozatím žádný reálný obrázek nemáme. Ti, kteří na prezentaci byli, se však shodují, že jde o fascinující vůz a se skicami si rozhodně nezadá.
Známe už i některé technické parametry. Bentley má o něco kratší rozvor a tím i o trochu méně místa v interiéru. Stále by však měl být luxusní dostatek prostoru pro čtyři pasažéry. Zmizely jedny dveře, díky čemuž bylo možné přední pár dveří prodloužit. Pro pohodlný nástup i na zadní sedadla by tak mělo být dost místa.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?