Podobně jako úhlavní konkurent, Rolls Royce, i Bentley vytahuje do boje luxusní kabriolet jako vrchol nabídky.
Luxusní kabriolety jsou třešničkou na dortu v nabídce superluxusních značek. Bentley má s jejich výrobou letité zkušenosti a ty chce nyní proměnit ve vrcholnou verzi řady Mulsanne.
Bentley Mulsanne v otevřené variantě dostane, podobně jako konkurent od Rolls-Royce, plátěnou střechu, nikoliv pevnou skládací, jak je nyní v módě. Je však jasné, že půjde o materiály schopné komfort pevné střechy plně nahradit.
Vůz už dokonce byl představen úzkému kruhu odborné veřejnosti, avšak vzhledem k zákazu focení prozatím žádný reálný obrázek nemáme. Ti, kteří na prezentaci byli, se však shodují, že jde o fascinující vůz a se skicami si rozhodně nezadá.
Známe už i některé technické parametry. Bentley má o něco kratší rozvor a tím i o trochu méně místa v interiéru. Stále by však měl být luxusní dostatek prostoru pro čtyři pasažéry. Zmizely jedny dveře, díky čemuž bylo možné přední pár dveří prodloužit. Pro pohodlný nástup i na zadní sedadla by tak mělo být dost místa.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.