Chevrolet Captiva Sport sa bude predávať na severoamerickom trhu v prezlečení európskeho Oplu Antara. K dispozícii bude len pre firemnú klientelu.
Trojica súrodencov Saturn Vue, Opel Antara a Chevrolet Captiva fungovala donedávna spoločne na trhoch v takmer celom svete. Po zrušení automobilky Saturn však nedávno v Severnej Amerike vypadol z ponuky práve Saturn Vue, jeho prítomnosť však na tamojšom trhu nahradí takmer identický model, avšak pod krídlami značky Chevrolet.
Aby to však bolo ešte komplikovanejšie, Chevrolet Captiva Sport vychádza z v Európe predávaného Oplu Antara v prevedení pred nedávnym faceliftom – je to zrejmé z pôvodnej grafiky svetlometov a tvaru predného nárazníka, ktoré charakterizovali Antaru pred modernizáciou. Jedna zmena na karosérii predsa len existuje, je ňou logo Chevroletu na prednej maske.
Zaujímavosťou je, že Captiva Sport nebude k dispozícii pre všetkých motoristov, ale len pre fleetových zákazníkov. Pod kapotou je v ponuke dvojica benzínových motorov - 2,4 Ecotec, vrcholom je motor 3,0 V6. Ten bude k dispozícii pre dve najvyššie výbavy z troch, LS, LT a LTZ. Výroba tohto modelu bude prebiehať v Mexiku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.