Chevrolet Captiva Sport sa bude predávať na severoamerickom trhu v prezlečení európskeho Oplu Antara. K dispozícii bude len pre firemnú klientelu.
Trojica súrodencov Saturn Vue, Opel Antara a Chevrolet Captiva fungovala donedávna spoločne na trhoch v takmer celom svete. Po zrušení automobilky Saturn však nedávno v Severnej Amerike vypadol z ponuky práve Saturn Vue, jeho prítomnosť však na tamojšom trhu nahradí takmer identický model, avšak pod krídlami značky Chevrolet.
Aby to však bolo ešte komplikovanejšie, Chevrolet Captiva Sport vychádza z v Európe predávaného Oplu Antara v prevedení pred nedávnym faceliftom – je to zrejmé z pôvodnej grafiky svetlometov a tvaru predného nárazníka, ktoré charakterizovali Antaru pred modernizáciou. Jedna zmena na karosérii predsa len existuje, je ňou logo Chevroletu na prednej maske.
Zaujímavosťou je, že Captiva Sport nebude k dispozícii pre všetkých motoristov, ale len pre fleetových zákazníkov. Pod kapotou je v ponuke dvojica benzínových motorov - 2,4 Ecotec, vrcholom je motor 3,0 V6. Ten bude k dispozícii pre dve najvyššie výbavy z troch, LS, LT a LTZ. Výroba tohto modelu bude prebiehať v Mexiku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?