Chevrolet Captiva Sport sa bude predávať na severoamerickom trhu v prezlečení európskeho Oplu Antara. K dispozícii bude len pre firemnú klientelu.
Trojica súrodencov Saturn Vue, Opel Antara a Chevrolet Captiva fungovala donedávna spoločne na trhoch v takmer celom svete. Po zrušení automobilky Saturn však nedávno v Severnej Amerike vypadol z ponuky práve Saturn Vue, jeho prítomnosť však na tamojšom trhu nahradí takmer identický model, avšak pod krídlami značky Chevrolet.
Aby to však bolo ešte komplikovanejšie, Chevrolet Captiva Sport vychádza z v Európe predávaného Oplu Antara v prevedení pred nedávnym faceliftom – je to zrejmé z pôvodnej grafiky svetlometov a tvaru predného nárazníka, ktoré charakterizovali Antaru pred modernizáciou. Jedna zmena na karosérii predsa len existuje, je ňou logo Chevroletu na prednej maske.
Zaujímavosťou je, že Captiva Sport nebude k dispozícii pre všetkých motoristov, ale len pre fleetových zákazníkov. Pod kapotou je v ponuke dvojica benzínových motorov - 2,4 Ecotec, vrcholom je motor 3,0 V6. Ten bude k dispozícii pre dve najvyššie výbavy z troch, LS, LT a LTZ. Výroba tohto modelu bude prebiehať v Mexiku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?