Hyundai vystavil na autosalonu v New Yorku novou generaci své vlajkové lodi modelu Sonata. Současně s klasickou benzinovou variantou prezentoval i hybridní verzi.
Nová Sonata poskočila v technice i designu o další krok vpřed. Zaujmou designově čisté a vyvážené linie. Vzhledově může lehce připomínat Passat CC. Sonata nepostrádá dynamické vzezření, zapomenuty jsou nepříliš povedené dřívější kreace. Revoluce se odehrává i pod kapotou Sonaty. Tam se ukrývá nový přeplňovaný zážehový agregát s přímým vstřikem paliva. Z objemu 2,0 litru poskytuje výkon 274 koňských sil. Agregát bude k dispozici výlučně se šestistupňovou automatickou převodovkou a s možností řadit pádly pod volantem.
Je vidět že Hyundai drží krok s konkurencí ve vývoji moderních pohonných agregátů. Představená varianta je určena pro americký trh.Sonata bude nabízena ve dvou výbavách SE a Limited. Prodejní cena se odhaduje pod 25 tisíc dolarů. Verze pro Evropu se jistě objeví brzy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?