Zcela nový model CMX1100 Rebel v sobě kombinuje klasické estetické rysy s nejmodernějšími technologiemi Připraven pro uvolněnou jízdu Charakterní řadový dvouválcový motor s točivým momentem 98 Nm a výkonem 64 kW Skvěle ovladatelný podvozek je vybaven prvotřídním odpružením a brzdami 4 jízdní režimy, 3úrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola K dispozici volitelná unikátní dvouspojková převodovka DCT
Společnost Honda Motor Europe s potěšením ohlašuje další přírůstek do její modelové řady pro nadcházející sezónu 2021: CMX1100 Rebel.
Dvouválcový CMX500 Rebel s motorem o objemu 500 cm3 určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, jenž byl představen v roce 2017, nabídl unikátní základ pro nepřeberné množství úprav, v němž se tradice strojů kategorie „bobber“ snoubí s průlomovými nejmodernějšími řešeními. Atraktivní, zábavný a nenáročný – těmito vlastnostmi si získal srdce jezdců v celé Evropě. Díky tomu se v roce 2019 stal třetím nejprodávanějším custom strojem.
Pro rok 2021 nyní vedle CMX500 Rebel přichází i jeho větší a výraznější sourozenec: CMX1100 Rebel. Ten staví na vlastnostech, díky kterým je menší stroj tak úspěšný, a přidává k nim více výkonu, více charakteru a řadu nejmodernějších technologií značky Honda. Nabízí tak možnost postupu na větší stroj, ale i možnost přechodu z jiného segmentu pro širokou škálu jezdců hledajících motocykl, se kterým se budou moci odlišit. Tento stroj byl úmyslně navržen jako motocykl s dvojí osobností, jenž je stejně dobře vybaven na uvolněnou a klidnou jízdu, i na vzrušující akci v okamžiku, kdy se před jezdcem objeví silnice plná zatáček.
Ti, kteří přecházejí z menších strojů, u tohoto modelu ocení jeho příjemné rozměry, sedlo ve výšce 700 mm a pohotovostní hmotnost 223 kg; zkušenější jezdce ihned nadchne ovladatelnost podvozku tvořeného pevným trubkovým ocelovým rámem, 43mm kazetovou vidlicí, dvěma zadními tlumiči a radiálně umístěnou čtyřpístovou přední brzdou. A všichni pak ocení charakter a výkony řadového dvouválcového motoru o objemu 1 084 cm3 (odvozeného od jednotky použité v modelu CRF1100L Africa Twin), jenž se díky maximálnímu výkonu 64 kW a točivému momentu 98 Nm vyznačuje mimořádně silným zátahem v nízkých a středních otáčkách, charakterním chováním a výrazným zvukem.
Velký Rebel se i přes svůj obnažený charakter vyznačuje minimalistickými rysy. Ocelové blatníky vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky; v kruhovém světlometu se mísí vzhled ze staré školy s moderními LED diodami a odráží se v něm kruhový negativní LCD přístrojový panel. Zadní sedlo lze rychle a snadno odšroubovat. Pod povrchem se nachází celá řada nejmodernějších funkcí: elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire - TBW) nabízející 3 přednastavené jízdní režimy a čtvrtý, který si může uživatel nastavit podle svých představ, systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se 3 úrovněmi, technologie pro udržování adheze předního kola (Wheelie Control), tempomat, či volitelná unikátní dvouspojková šestistupňová převodovka DCT společnosti Honda.
Tato speciální kombinace klasického vzhledu a nejmodernějších technologií znamená, že nový CMX1100 Rebel přichází s unikátní nabídkou do segmentu trhu, kde je s výraznými inovacemi obtížné proniknout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.