Zcela nový model CMX1100 Rebel v sobě kombinuje klasické estetické rysy s nejmodernějšími technologiemi Připraven pro uvolněnou jízdu Charakterní řadový dvouválcový motor s točivým momentem 98 Nm a výkonem 64 kW Skvěle ovladatelný podvozek je vybaven prvotřídním odpružením a brzdami 4 jízdní režimy, 3úrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola K dispozici volitelná unikátní dvouspojková převodovka DCT
Společnost Honda Motor Europe s potěšením ohlašuje další přírůstek do její modelové řady pro nadcházející sezónu 2021: CMX1100 Rebel.
Dvouválcový CMX500 Rebel s motorem o objemu 500 cm3 určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, jenž byl představen v roce 2017, nabídl unikátní základ pro nepřeberné množství úprav, v němž se tradice strojů kategorie „bobber“ snoubí s průlomovými nejmodernějšími řešeními. Atraktivní, zábavný a nenáročný – těmito vlastnostmi si získal srdce jezdců v celé Evropě. Díky tomu se v roce 2019 stal třetím nejprodávanějším custom strojem.
Pro rok 2021 nyní vedle CMX500 Rebel přichází i jeho větší a výraznější sourozenec: CMX1100 Rebel. Ten staví na vlastnostech, díky kterým je menší stroj tak úspěšný, a přidává k nim více výkonu, více charakteru a řadu nejmodernějších technologií značky Honda. Nabízí tak možnost postupu na větší stroj, ale i možnost přechodu z jiného segmentu pro širokou škálu jezdců hledajících motocykl, se kterým se budou moci odlišit. Tento stroj byl úmyslně navržen jako motocykl s dvojí osobností, jenž je stejně dobře vybaven na uvolněnou a klidnou jízdu, i na vzrušující akci v okamžiku, kdy se před jezdcem objeví silnice plná zatáček.
Ti, kteří přecházejí z menších strojů, u tohoto modelu ocení jeho příjemné rozměry, sedlo ve výšce 700 mm a pohotovostní hmotnost 223 kg; zkušenější jezdce ihned nadchne ovladatelnost podvozku tvořeného pevným trubkovým ocelovým rámem, 43mm kazetovou vidlicí, dvěma zadními tlumiči a radiálně umístěnou čtyřpístovou přední brzdou. A všichni pak ocení charakter a výkony řadového dvouválcového motoru o objemu 1 084 cm3 (odvozeného od jednotky použité v modelu CRF1100L Africa Twin), jenž se díky maximálnímu výkonu 64 kW a točivému momentu 98 Nm vyznačuje mimořádně silným zátahem v nízkých a středních otáčkách, charakterním chováním a výrazným zvukem.
Velký Rebel se i přes svůj obnažený charakter vyznačuje minimalistickými rysy. Ocelové blatníky vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky; v kruhovém světlometu se mísí vzhled ze staré školy s moderními LED diodami a odráží se v něm kruhový negativní LCD přístrojový panel. Zadní sedlo lze rychle a snadno odšroubovat. Pod povrchem se nachází celá řada nejmodernějších funkcí: elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire - TBW) nabízející 3 přednastavené jízdní režimy a čtvrtý, který si může uživatel nastavit podle svých představ, systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se 3 úrovněmi, technologie pro udržování adheze předního kola (Wheelie Control), tempomat, či volitelná unikátní dvouspojková šestistupňová převodovka DCT společnosti Honda.
Tato speciální kombinace klasického vzhledu a nejmodernějších technologií znamená, že nový CMX1100 Rebel přichází s unikátní nabídkou do segmentu trhu, kde je s výraznými inovacemi obtížné proniknout.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.