Zcela nový model CMX1100 Rebel v sobě kombinuje klasické estetické rysy s nejmodernějšími technologiemi Připraven pro uvolněnou jízdu Charakterní řadový dvouválcový motor s točivým momentem 98 Nm a výkonem 64 kW Skvěle ovladatelný podvozek je vybaven prvotřídním odpružením a brzdami 4 jízdní režimy, 3úrovňový systém nastavitelné kontroly trakce a systém pro zamezení zvedání předního kola K dispozici volitelná unikátní dvouspojková převodovka DCT
Společnost Honda Motor Europe s potěšením ohlašuje další přírůstek do její modelové řady pro nadcházející sezónu 2021: CMX1100 Rebel.
Dvouválcový CMX500 Rebel s motorem o objemu 500 cm3 určený pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, jenž byl představen v roce 2017, nabídl unikátní základ pro nepřeberné množství úprav, v němž se tradice strojů kategorie „bobber“ snoubí s průlomovými nejmodernějšími řešeními. Atraktivní, zábavný a nenáročný – těmito vlastnostmi si získal srdce jezdců v celé Evropě. Díky tomu se v roce 2019 stal třetím nejprodávanějším custom strojem.
Pro rok 2021 nyní vedle CMX500 Rebel přichází i jeho větší a výraznější sourozenec: CMX1100 Rebel. Ten staví na vlastnostech, díky kterým je menší stroj tak úspěšný, a přidává k nim více výkonu, více charakteru a řadu nejmodernějších technologií značky Honda. Nabízí tak možnost postupu na větší stroj, ale i možnost přechodu z jiného segmentu pro širokou škálu jezdců hledajících motocykl, se kterým se budou moci odlišit. Tento stroj byl úmyslně navržen jako motocykl s dvojí osobností, jenž je stejně dobře vybaven na uvolněnou a klidnou jízdu, i na vzrušující akci v okamžiku, kdy se před jezdcem objeví silnice plná zatáček.
Ti, kteří přecházejí z menších strojů, u tohoto modelu ocení jeho příjemné rozměry, sedlo ve výšce 700 mm a pohotovostní hmotnost 223 kg; zkušenější jezdce ihned nadchne ovladatelnost podvozku tvořeného pevným trubkovým ocelovým rámem, 43mm kazetovou vidlicí, dvěma zadními tlumiči a radiálně umístěnou čtyřpístovou přední brzdou. A všichni pak ocení charakter a výkony řadového dvouválcového motoru o objemu 1 084 cm3 (odvozeného od jednotky použité v modelu CRF1100L Africa Twin), jenž se díky maximálnímu výkonu 64 kW a točivému momentu 98 Nm vyznačuje mimořádně silným zátahem v nízkých a středních otáčkách, charakterním chováním a výrazným zvukem.
Velký Rebel se i přes svůj obnažený charakter vyznačuje minimalistickými rysy. Ocelové blatníky vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky; v kruhovém světlometu se mísí vzhled ze staré školy s moderními LED diodami a odráží se v něm kruhový negativní LCD přístrojový panel. Zadní sedlo lze rychle a snadno odšroubovat. Pod povrchem se nachází celá řada nejmodernějších funkcí: elektronicky řízená škrticí klapka (Throttle By Wire - TBW) nabízející 3 přednastavené jízdní režimy a čtvrtý, který si může uživatel nastavit podle svých představ, systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se 3 úrovněmi, technologie pro udržování adheze předního kola (Wheelie Control), tempomat, či volitelná unikátní dvouspojková šestistupňová převodovka DCT společnosti Honda.
Tato speciální kombinace klasického vzhledu a nejmodernějších technologií znamená, že nový CMX1100 Rebel přichází s unikátní nabídkou do segmentu trhu, kde je s výraznými inovacemi obtížné proniknout.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.