Volkswagen ID.3 je u prodejců a ceny jsou již známy. Raději si ale sedněte...

AutoRoad.cz, 22. září 2020, 00:25 Google+

Zcela nový elektromobil Volkswagen ID.3 představuje stejný průlom v oblasti mobility jako jeho slavní předchůdci Brouk a Golf. Revoluční elektromobil byl dnes oficiálně uveden na český trh v šesti stupních výbavy pro rozmanité skupiny zákazníků s cenami již od 1 014 900 Kč. Zákazníci si mohou jízdu s nulovými emisemi vyzkoušet u všech autorizovaných prodejců značky Volkswagen a do 28. září také na festivalu Praha Září, který probíhá v pražských Holešovicích za podpory značky Volkswagen.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen ID.3 stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití překonal vzdálenost 531 km

Volkswagen ID.3 stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití překonal vzdálenost 531 km | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

„Nový Volkswagen ID.3 je průlomem na cestě k elektromobilitě,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Tímto elektromobilem uskutečňujeme naši vizi mobility s nulovými emisemi bez jakýchkoli kompromisů. K tomu přispívají nejen pozoruhodné provozní a užitné vlastnosti modelu ID.3, ale také naše komplexní služby pro elektromobilitu od aplikace pro chytré telefony až po různé možnosti nabíjení a zajištění montáže nabíjecího zařízení u zákazníka. Bezstarostné cestování elektromobilem umocňují velkorysé záruční podmínky ve spojení s výhodným financováním a velmi nízkými provozními náklady včetně minimálních nároků na údržbu.“

Nový Volkswagen ID.3 je již připraven u českých prodejců značky Volkswagen k důkladné prohlídce v showroomech i k testovacím jízdám v jejich okolí.

Základem všech aktuálně nabízených variant modelu ID.3 je ID.3 Pro Performance. Elektromotor s nejvyšším výkonem 150 kW (204 k) a maximálním točivým momentem 310 N.m pohání zadní kola. Elektrickou energii dodává sada akumulátorů, jejíž využitelná kapacita 58 kWh vystačí k překonání vzdálenosti až 420 km na jedno nabití (podle metodiky WLTP). Akumulátory lze nabíjet střídavým proudem (nabíjecí výkon 11 kW) nebo stejnosměrným proudem (nabíjecí výkon 100 kW).

img-responsive

Volkswagen ID.3 stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití překonal vzdálenost 531 km | foto: Volkswagen

Zákazníci mají v současnosti na výběr šest předem nakonfigurovaných výbavových linií, které se odlišují pakety nejoblíbenějších prvků výbavy. Všechny verze jsou vybaveny mimo jiné 18“ ocelovými koly, tepelným čerpadlem, navigačním systémem s optimalizací dojezdu, adaptivním tempomatem a komfortním telefonním systémem s indukčním nabíjením.

Nejdostupnější ID.3 Life lze pořídit již za 1 014 900 Kč včetně DPH. Výbava Life udržuje velmi příznivou cenu s důrazem na komfortní výbavu v paketech Infotainment a Comfort. Paket Comfort zahrnuje mimo jiné vyhřívání volantu a sedadel vpředu nebo dva dodatečné vstupy USB-C.

Na dalším stupni následuje ID.3 Style za 1 097 900 Kč. Tento model osloví zájemce o elektromobil s vytříbeným stylem. Style obsahuje nad rámec výbavy verze Life navíc také paket Design Plus, jehož součástí je nejen panoramatické skleněné střešní okno, ale také progresivní světlomety IQ. Light-Matrix LED a zadní svítilny LED s dynamickými ukazateli směru.

ID.3 Business stojí 1 106 900 Kč a ztělesňuje elektromobil pro všestranné využití. Oproti předchozím variantám má bezpečnostní výbavu rozšířenou o paket Assistance, který zahrnuje mimo jiné přednárazový bezpečnostní systém PreCrash, zadní kameru a bezklíčkový přístupový systém Keyless Access.

Ideálním elektromobilem pro rodiny je ID.3 Family s cenou 1 133 900 Kč. V této variantě je ještě lépe využita velkorysá nabídka vnitřního prostoru a cestování zpříjemňuje rozsáhlá komfortní výbava. Family disponuje navíc paketem Comfort Plus, v němž nechybí 2zónová automatická klimatizace Climatronic nebo variabilní podlaha zavazadlového prostoru.

Fanoušky vyspělé techniky uchvátí ID.3 Tech, který za 1 177 900 Kč přidává pakety Infotainment Plus, Assistance Plus a Design Plus. Řidiči v tomto případě usnadňuje řízení průhledový displej s rozšířenou realitou a soubor nejvyspělejších asistenčních systémů. Travel Assist umožňuje částečně automatizovanou jízdu, Side Assist hlídá zóny slepého úhlu při změně jízdního pruhu, Emergency Assist vůz bezpečně zastaví, dojde-li k náhlé zdravotní indispozici řidiče, a PreCrash připraví bezpečnostní systémy s předstihem na hrozící kolizi, a tím poskytne posádce nejlepší možnou ochranu.

Pro maximalisty je připraven ID.3 Max za 1 235 900 Kč. Jeho výbava obsahuje všechny pakety ve verzi Plus a navíc také paket Sport Plus, který dává progresivním řízením a adaptivními tlumiči DCC vyniknout mimořádnému temperamentu elektrického pohonu i vynikajícím jízdním vlastnostem, za něž ID.3 vděčí pohonu zadních kol ve spojení s nízkým těžištěm a rovnovážným rozložením hmotnosti mezi nápravy.

Společnost Volkswagen Financial Services si pro nový Volkswagen ID.3 připravila speciální nabídku financování v podobě výhodného úvěru. Při složení akontace ve výši 21% (odpovídá výši DPH, kterou si plátce může nárokovat), délce splácení 60 měsíců a poslední nerovnoměrné splátce ve výši 30%, činí měsíční splátka úvěru 11 958 Kč včetně pojištění. Podmínky úvěru si zákazník samozřejmě může zvolit tak, aby vyhovovaly jeho potřebám. Jednou z nabízených možností je také úvěr s pojištěním zcela bez navýšení.

img-responsive

Model ID.3, první elektromobil Volkswagenu | foto: Volkswagen

Volkswagen ID.3

Průkopnický Volkswagen ID.3 začíná psát třetí velkou kapitolu historie značky Volkswagen. Stejně jako první Brouk a Golf I je i kompaktní elektromobil symbolem začátku nové epochy. ID.3 je prvním elektromobilem, který nabízí neomezenou praktickou využitelnost a současně je cenově dostupný pro miliony zákazníků. Vyspělá platforma MEB umožňuje maximálně využívat přednosti elektrického pohonu. Cestující tak mají k dispozici mimořádně prostorný interiér. V něm si mohou užívat tichou, ale současně velmi dynamickou jízdu.

Kompaktní model zaujme na první pohled ladnými, oblými tvary s jistou dávkou napětí. ID.3 má krátké převisy karoserie a velmi dlouhý rozvor náprav, což umožnilo vytvořit uvnitř vozu velkorysý, vzdušný prostor pro cestující, který stanovuje nová měřítka v kompaktní třídě. Přístrojová deska je přehledně uspořádaná a umožňuje soustředěné řízení. ID. Light pod čelním oknem vizuálně komunikuje s cestujícími. Ovládání modelu ID.3 probíhá z největší části prostřednictvím kůží obšitého multifunkčního volantu, centrálního 10“ dotykového displeje nebo inteligentního hlasového ovládání s rozpoznáváním hovorové řeči.

img-responsive

Motor Volkswagenu ID.3 má 200 koní a vejde se do sportovní tašky | foto: Volkswagen

Volkswagen bude modelovou řadu ID.3 postupně rozšiřovat. Kromě aktuálně dostupné sady akumulátorů s využitelnou kapacitou 58 kWh bude později k dispozici také cenově dostupnější verze s kapacitou 45 kWh určená především pro městský provoz, zatímco vrcholné varianty bude napájet sada akumulátorů s využitelnou kapacitou 77 kWh pro cestování na dlouhé vzdálenosti s dojezdem na jedno nabití až 549 km (podle metodiky WLTP). V tomto případě umožní nabíjecí výkon až 125 kW doplnit dostatek elektrické energie pro ujetí 350 km za pouhých 30 minut. K dlouhému dojezdu významně přispívá účinná rekuperace kinetické energie a nízký součinitel aerodynamického odporu vzduchu 0,27

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen ID.3 je u prodejců a ceny jsou již známy. Raději si ale sedněte...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

Hyundai i20 N

TEST: Hyundai I20 N – pořádně nabroušená nákupní taška, jde o krále malých hothatchů?

on-line prodej

Ojetá auta v zemích V4? Lidé kroutí hlavami

renault kangoo

Radikální názory politiků vůči Rusku Renault nesdílí, hledá řešení

Lexus UX představuje stylový a všestranný městský crossover

Modernizovaný Lexus UX přinese spoustu novinek

e-skútr HECHT

Skútr je skvělý pro práci i zábavu, jeho provoz má ale i druhou stranu mince

Ilustrační foto

Jak vybrat havarijní pojistku?

Honda ZR-V

První zmínky o zcela novém SUV automobilky Honda

Legendy

Už máte vstupenky na Legendy 2022? Můžete si je zakoupit nyní z pohodlí domova

reklama

Doporučujeme

Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů

Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

  2. Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

  3. Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

  4. Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

  5. Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

  6. Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud