Ford Mustang Mach-E, Amerika si musí počkat, přednost dostala Evropa

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 11. února 2020, 09:42 Google+

Téměř nesplnitelné požadavky EU na množství emisí CO2 na ujetý kilometr většinou znamenají ukončení prodejů zajímavých automobilů. Ale každá mince má dvě strany a díky takto přísným limitům dostal starý kontinent u Fordu přednost i před domácím trhem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ford Mustang Mach-E GT má nabídnout výkon 342 kW (465 k) a zrychlení z nuly na 100 km/h pod 5 vteřin

Ford Mustang Mach-E GT má nabídnout výkon 342 kW (465 k) a zrychlení z nuly na 100 km/h pod 5 vteřin | foto: Ford

Sdílejte článek

Očekávaný elektrický crossover Ford Mustang Mach-E by měl zamířit na evropský trh během první poloviny letošního roku. Američtí zákazníci si budou muset počkat až na čtvrté čtvrtletí letošního roku. Nejprve mají dorazit modely s "nečekaným" názvem First Edition, ostatní modely ho budou následovat dále v průběhu roku 2020. Na vrcholnou verzi GT Performance si budem muset počkat do roku 2021.

img-responsive

Ford Mustang Mach-E GT má nabídnout výkon 342 kW (465 k) a zrychlení z nuly na 100 km/h pod 5 vteřin | foto: Ford

Ford Mustang Mach-E bude k dispozici v různých výkonnostních variantách. Počítat můžeme s verzemi o výkonech 191 kW (260 koní), 213 kW (290 koní), 250kw (340 koní) a dokonce 346 kW (470 koní). Točivý moment může dosahovat až 830 N.m. Nejvýkonnější Ford Mustang Mach-E dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h v čase kratším než 5 s. Jízdný dosah elektrického crossoveru je až 600 km.

Ceny pro americký trh se mají pohybovat v přepočtu od 1 milionu po 1,45 milionu Kč. V České republice cena startuje na částce 1 278 300 Kč, za vrcholně vybavené provedení First Edition zaplatíte 1 819 050 Kč.

img-responsive

Ford Mustang Mach-E GT má nabídnout výkon 342 kW (465 k) a zrychlení z nuly na 100 km/h pod 5 vteřin | foto: Ford

Vytisknout

Diskuze: Ford Mustang Mach-E, Amerika si musí počkat, přednost dostala Evropa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

blikač

TAK SNADNÁ VĚC. Přesto dělá používání blinkrů řidičům problémy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud