Kampani Bridgestone Club46 bylo uděleno ocenění Wirehive 100 za „bohatý obsah, který upoutal fanoušky všech věkových kategorií, a možnost snadného sdílení“.
Ocenění završilo úspěšnou kampaň, v níž byla veřejnost vyzvána k účasti v několika internetových soutěžích s šancí vyhrát řadu vzrušujících cen, včetně exkluzivního setkání s Valentinem Rossim na závodě MotoGP.
Jménem společnosti Bridgestone Europe převzala toto ocenění její britská agentura HPS Group, která je zodpovědná za návrh a realizaci projektu Club46 včetně obsahové náplně pro digitální a sociální média, dvou videí, celoevropské PR kampaně a přítomnosti na šesti evropských závodech MotoGP.
Nebyly to jen tisíce soutěžících z celé Evropy, kteří se zúčastnili projektu Bridgestone Club46, dokonce i hvězdný Valentino Rossi se do něj ochotně zapojil: „S radostí jsem se zúčastnil kampaně Club46 se značkou Bridgestone a při natáčení propagačního videa v průběhu letošního roku jsem si užil hodně legrace,“ říká Rossi.
„Bylo mi potěšením, že jsem mohl osobně pozdravit vítěze soutěže z celé Evropy. Doufám, že se všichni, kteří přišli na závod MotoGP a setkali se se mnou, dobře bavili. Děkuji všem svým fanouškům za jejich účast!“ dodal devítinásobný mistr světa.
Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, potěšen tím, že kampaň Bridgestone Club46 obdržela ocenění Wirehive 100 za „nejlepší obsahovou náplň“, říká: „Není nic lepšího, než zakončit kampaň Bridgestone Club46 ziskem tohoto ocenění. Bridgestone a Valentino Rossi si svými vítězstvími na závodních tratích vybudovali skvělou pověst ve světě motoristického sportu, takže zisk takového ocenění mimo závodní dráhu je náležitým zakončením kampaně. Děkujeme společnosti HPS Group za úspěšnou realizaci tohoto projektu.“
A další ocenění jsou možná na cestě, protože kampaň Bridgestone Club46 byla nominována také do probíhající ankety SocialBuzz Awards v kategorii „Nejlepší strategie/kampaň pro sociální média v oblastech cestování/volného času/sportu“, jejíž výsledky budou vyhlášeny 27. listopadu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.