Evropská kampaň Bridgestone Club46 oceněna za „nejlepší obsahovou náplň“

ar5, 2. prosince 2014, 03:00 Google+

Kampani Bridgestone Club46 bylo uděleno ocenění Wirehive 100 za „bohatý obsah, který upoutal fanoušky všech věkových kategorií, a možnost snadného sdílení“.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ocenění završilo úspěšnou kampaň, v níž byla veřejnost vyzvána k účasti v několika internetových soutěžích s šancí vyhrát řadu vzrušujících cen, včetně exkluzivního setkání s Valentinem Rossim na závodě MotoGP.

Jménem společnosti Bridgestone Europe převzala toto ocenění její britská agentura HPS Group, která je zodpovědná za návrh a realizaci projektu Club46 včetně obsahové náplně pro digitální a sociální média, dvou videí, celoevropské PR kampaně a přítomnosti na šesti evropských závodech MotoGP.

Nebyly to jen tisíce soutěžících z celé Evropy, kteří se zúčastnili projektu Bridgestone Club46, dokonce i hvězdný Valentino Rossi se do něj ochotně zapojil: „S radostí jsem se zúčastnil kampaně Club46 se značkou Bridgestone a při natáčení propagačního videa v průběhu letošního roku jsem si užil hodně legrace,“ říká Rossi.

„Bylo mi potěšením, že jsem mohl osobně pozdravit vítěze soutěže z celé Evropy. Doufám, že se všichni, kteří přišli na závod MotoGP a setkali se se mnou, dobře bavili. Děkuji všem svým fanouškům za jejich účast!“ dodal devítinásobný mistr světa.

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, potěšen tím, že kampaň Bridgestone Club46 obdržela ocenění Wirehive 100 za „nejlepší obsahovou náplň“, říká: „Není nic lepšího, než zakončit kampaň Bridgestone Club46 ziskem tohoto ocenění. Bridgestone a Valentino Rossi si svými vítězstvími na závodních tratích vybudovali skvělou pověst ve světě motoristického sportu, takže zisk takového ocenění mimo závodní dráhu je náležitým zakončením kampaně. Děkujeme společnosti HPS Group za úspěšnou realizaci tohoto projektu.“

A další ocenění jsou možná na cestě, protože kampaň Bridgestone Club46 byla nominována také do probíhající ankety SocialBuzz Awards v kategorii „Nejlepší strategie/kampaň pro sociální média v oblastech cestování/volného času/sportu“, jejíž výsledky budou vyhlášeny 27. listopadu.

Vytisknout

Diskuze: Evropská kampaň Bridgestone Club46 oceněna za „nejlepší obsahovou náplň“

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Porsche plánuje uvést další speciální limitované edice - anotační foto

Porsche plánuje uvést další speciální limitované edice

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud