Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Dajbych4x4 není jen prodejce. Je to tým odborníků, kteří rozumí náročným požadavkům profesionálů, jako jsou armáda, hasičské jednotky, horské služby nebo off-roadoví závodníci. V Dajbych4x4 těmto zákazníkům nabízí služby prodeje, servisu a přestavby off-roadových automobilů.
Každý zákazník je jedinečný, a stejně tak i jeho potřeby. V Dajbych4x4 věnují zvláštní pozornost konzultaci a plánování úprav, aby vozidlo dokonale odpovídalo konkrétním požadavkům. Mezi nejžádanější úpravy patří přídavná světla, navijáky, zvýšené sání, kryty motoru, kolejnicové systémy v zavazadlovém prostoru nebo úpravy podvozku a korby. Každá úprava je podrobena testování na vlastním off-roadovém polygonu, kde je vůz vystaven reálným podmínkám.
Nejde jen o technickou dokonalost. Dajbych4x4 poskytuje komplexní služby, od prvotní konzultace přes samotnou úpravu vozu až po školení řidiče v technikách jízdy a ekonomii provozu. Výsledkem je auto, které nejenže zvládne nejtěžší terén, ale také majiteli poskytne maximální jistotu a pohodlí.
Ať už hledáte nový off-road, potřebujete upravit stávající vozidlo, nebo jen chcete poradit, Dajbych4x4 je tu pro vás. Navštivte jejich showroom, webové stránky nebo se zúčastněte některé z akcí pořádaných touto společností. Na vaše otázky odpoví tým odborníků, kteří sdílejí vaši vášeň pro terénní vozy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?