Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Dajbych4x4 není jen prodejce. Je to tým odborníků, kteří rozumí náročným požadavkům profesionálů, jako jsou armáda, hasičské jednotky, horské služby nebo off-roadoví závodníci. V Dajbych4x4 těmto zákazníkům nabízí služby prodeje, servisu a přestavby off-roadových automobilů.
Každý zákazník je jedinečný, a stejně tak i jeho potřeby. V Dajbych4x4 věnují zvláštní pozornost konzultaci a plánování úprav, aby vozidlo dokonale odpovídalo konkrétním požadavkům. Mezi nejžádanější úpravy patří přídavná světla, navijáky, zvýšené sání, kryty motoru, kolejnicové systémy v zavazadlovém prostoru nebo úpravy podvozku a korby. Každá úprava je podrobena testování na vlastním off-roadovém polygonu, kde je vůz vystaven reálným podmínkám.
Nejde jen o technickou dokonalost. Dajbych4x4 poskytuje komplexní služby, od prvotní konzultace přes samotnou úpravu vozu až po školení řidiče v technikách jízdy a ekonomii provozu. Výsledkem je auto, které nejenže zvládne nejtěžší terén, ale také majiteli poskytne maximální jistotu a pohodlí.
Ať už hledáte nový off-road, potřebujete upravit stávající vozidlo, nebo jen chcete poradit, Dajbych4x4 je tu pro vás. Navštivte jejich showroom, webové stránky nebo se zúčastněte některé z akcí pořádaných touto společností. Na vaše otázky odpoví tým odborníků, kteří sdílejí vaši vášeň pro terénní vozy.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.