Společnost Škoda Auto zde poprvé představuje svým obchodníkům tento zcela nově vyvinutý malý vůz. Již v listopadu bude nová Škoda Fabia uvedena na evropský trh, začátkem roku 2015 ji bude následovat nová Fabia Combi.Celkem přibližně 4 600 obchodníků Škodaz celého světa se může u příležitosti konání World Dealer Conference (WDC) poprvé osobně svézt novým modelem Škoda Fabia a zároveň o nejnovějším modelu značky obdrží obsáhlé informace přímo od zdroje. K účastníkům WDC patří vedle evropských obchodníků také prodejci vozů Škoda z Číny a Austrálie.
„Prostřednictvím nového modelu Fabia zahajujeme další fázi naší modelové ofenzívy,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda odpovědný za prodej a marketing. „Společně s našimi obchodními partnery chceme navázat na úspěšnou minulost našeho malého vozu a pro něj i pro značku získat po celém světě nové skupiny zákazníků. Konference WDC tento záměr emocionálně zahajuje,“ dodává Eichhorn.
Škoda Fabia je po modelu Octavia nejprodávanějším vozem české automobilky. Od své premiéry v roce 1999 bylo dosud dodáno zákazníkům přibližně 3,5 milionu vozů modelové řady Fabia. Třetí generace má dále posílit úspěch značky na mezinárodních trzích. I proto společnost Škoda yvinula tento zcela nový malý vůz, který v každém ohledu svého předchůdce překonává a ve své třídě stanovuje nová měřítka. Nová Škoda Fabia a nová Škoda Fabia Combi se tak řadí ke zlatým hřebům pařížského autosalonu ‚Mondial de l’Automobile’. Jako první sériový model značky ukazuje nová
Fabia vývoj designového jazyka značky Škodasměrem k expresivnějším a emocionálnějším formám. Zároveň tento model boduje inovativními systémy týkajícími se bezpečnosti, komfortu a infotainmentu. Nová Fabia je zároveň ohleduplnějšík životnímu prostředí než kdykoliv předtím. Má typické rysy vozů Škoda a navíc nabízí velkorysý prostor – mimo jiné největší objem zavazadlového prostoru ve třídě malých vozů – a vysokou funkčnost, kterou podtrhuje až 24 praktických řešení Simply Clever.