Jen pár dní po světové premiéře v Paříži je nová Škoda Fabia znovu předvedena ve velkém stylu, a to na akci Škoda World Dealer Conference, která se koná od 14. do 25. října 2014 ve španělské Valencii.
Společnost Škoda Auto zde poprvé představuje svým obchodníkům tento zcela nově vyvinutý malý vůz. Již v listopadu bude nová Škoda Fabia uvedena na evropský trh, začátkem roku 2015 ji bude následovat nová Fabia Combi.Celkem přibližně 4 600 obchodníků Škodaz celého světa se může u příležitosti konání World Dealer Conference (WDC) poprvé osobně svézt novým modelem Škoda Fabia a zároveň o nejnovějším modelu značky obdrží obsáhlé informace přímo od zdroje. K účastníkům WDC patří vedle evropských obchodníků také prodejci vozů Škoda z Číny a Austrálie.
„Prostřednictvím nového modelu Fabia zahajujeme další fázi naší modelové ofenzívy,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda odpovědný za prodej a marketing. „Společně s našimi obchodními partnery chceme navázat na úspěšnou minulost našeho malého vozu a pro něj i pro značku získat po celém světě nové skupiny zákazníků. Konference WDC tento záměr emocionálně zahajuje,“ dodává Eichhorn.
Škoda Fabia je po modelu Octavia nejprodávanějším vozem české automobilky. Od své premiéry v roce 1999 bylo dosud dodáno zákazníkům přibližně 3,5 milionu vozů modelové řady Fabia. Třetí generace má dále posílit úspěch značky na mezinárodních trzích. I proto společnost Škoda yvinula tento zcela nový malý vůz, který v každém ohledu svého předchůdce překonává a ve své třídě stanovuje nová měřítka. Nová Škoda Fabia a nová Škoda Fabia Combi se tak řadí ke zlatým hřebům pařížského autosalonu ‚Mondial de l’Automobile’. Jako první sériový model značky ukazuje nová
Fabia vývoj designového jazyka značky Škodasměrem k expresivnějším a emocionálnějším formám. Zároveň tento model boduje inovativními systémy týkajícími se bezpečnosti, komfortu a infotainmentu. Nová Fabia je zároveň ohleduplnějšík životnímu prostředí než kdykoliv předtím. Má typické rysy vozů Škoda a navíc nabízí velkorysý prostor – mimo jiné největší objem zavazadlového prostoru ve třídě malých vozů – a vysokou funkčnost, kterou podtrhuje až 24 praktických řešení Simply Clever.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?