Bridgestone vstoupil do mistrovství světa MotoGP™ v roce 2002, a po zisku několika titulů mistra světa se stal v roce 2009 prvním exkluzivním dodavatelem pneumatik pro MotoGP™.
Na oslavu dvanáctého roku svého působení v královské disciplíně silničních motocyklových závodů vyhlásil Bridgestone výsledky každoroční fotografické soutěže, které se mohou zúčastnit všichni fotografové MotoGP™.
V rámci Grand Prix Misano 2014 byly oznámeny výsledky třetího ročníku prestižní fotografické soutěže Bridgestone. Letošním tématem bylo objevování světa MotoGP™ prostřednictvím vášně značky Bridgestone pro jízdu, inovace a preciznost.
Během slavnostního předání cen byla vyhlášena trojice nejlepších snímků, vybraná porotou. Blahopřejeme Grahamu Holtovi z Velké Británie, jehož vítězný snímek dokázal zachytit ducha kamarádství a soutěžení, jakož i technické dovednosti a talent jezdců Jorgeho Lorenza a Valentina Rossiho na závodní trati. Zvláštní ocenění zasluhuje také Friedrich Weisse z Německa, který se umístil na druhém místě, a Marco Guidetti z Itálie, který si odnesl třetí cenu.
Tato akce je dokladem neutuchající vášně značky Bridgestone pro jízdu, inovace a preciznost.
Bridgestone a MotoGP™ v kostce
• 2002 Týmy Kanemoto Racing a Proton Team KR začaly jako první používat pneumatiky Bridgestone
• 2007 Casey Stoner z týmu Ducati získal první titul mistra světa MotoGP™ na pneumatikách Bridgestone
• 2008 Další titul mistra světa vybojoval legendární Valentino Rossi na stroji Fiat Yamaha s pneumatikami Bridgestone
• 2009 Bridgestone se stal prvním exkluzivním dodavatelem pneumatik pro mistrovství světa FIM MotoGP™
• 2012 Bridgestone oslavil na okruhu Misano 100. vítězství na pneumatikách Bridgestone
• 2013 Okruh Misano se stal také dějstvím 200. Grand Prix MotoGP™ na pneumatikách Bridgestone
Více informací o závodní historii značky Bridgestone naleznete na:
www.bridgestonemotorsport.com.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.