Toyota Motor Europe reorganizuje svá prodejní zastoupení ve střední Evropě

ar5, 1. dubna 2014, 06:09 Google+

- Cílem reorganizace je dosáhnout zjednodušení a využít synergie mezi odděleními prodeje, marketingu a poprodejních služeb v České republice, Maďarsku a na Slovensku v zájmu ziskového růstu automobilky Toyota ve Střední Evropě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

- Společnost Toyota Motor Hungary (TMH) se přemění v regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), která bude zodpovídat za strategické řízení v tomto regionu.

- Důležité funkce ve vztahu k zákazníkům a prodejcům zůstanou v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, zatímco provozní zázemí a strategické funkce se přesunou do TCE.

Společnost Toyota Motor Europe (TME) dnes oznámila, že v rámci středoevropského regionu provede reorganizaci svých obchodních zastoupení. K tomuto účelu využije regionální marketingovou a obchodní společnost Toyota Central Europe (TCE), jejímž úkolem bude koordinovat veškeré obchodní, marketingové a poprodejní strategie pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Dnešní marketingové a prodejní zastoupení „Toyota Motor Hungary“ se sídlem v Budapešti se přejmenuje na společnost „Toyota Central Europe“ a od 1. ledna 2015 začne fungovat jako regionální marketingová a obchodní společnost pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko.

K uvedenému datu začnou společnosti Toyota Motor Czech Republic (TMCZ) a Toyota Motor Slovakia (TMSK) fungovat jako styčná zastoupení společnosti Toyota Central Europe pro Českou republiku a Slovensko.  

Jako první krok uvedené reorganizace přejdou akcie společnosti Toyota Motor Hungary, nyní ve vlastnictví Toyota Tsusho Corporation, pod společnost Toyota Motor Europe, která se od 31. března 2014 stává jediným akcionářem. Prezident společnosti Toyota Motor Czech (TMCZ) Shingo Kato bude od 1. dubna 2014 kromě své dosavadní funkce jmenován i prezidentem společnosti Toyota Motor Hungary.

„Střední Evropa je pro Toyotu a náš další růst v Evropě velmi důležitým regionem, přičemž toto nové uspořádání je tím nejlepším způsobem, jak si do budoucna zajistit udržitelný a ziskový obchodní model na uvedených klíčových trzích,“ komentoval Daniele Schillaci, Senior vicepresident pro obchod společnosti Toyota Motor Europe.  

Realizace nového uspořádání si vyžádá reorganizační změny. TMCZ a TMSK budou i nadále plnit důležitou roli styčných zastoupení, poskytujících nejlepší možnou podporu síti prodejců. Uvedené změny a dosažené synergie se odrazí ve vyšší kvalitě obchodních činností v síti prodejců Toyota i Lexus.  

Několik zaměstnanců TMCZ přejde do společnosti Toyota Central Europe v Budapešti. TMCZ rovněž nabídne program dobrovolného odchodu, v jehož rámci budou zájemci moci využít motivačních náhrad pro případ odchodu a služeb outplacementu při hledání jiného zaměstnání mimo společnost.

 

Vytisknout

Diskuze: Toyota Motor Europe reorganizuje svá prodejní zastoupení ve střední Evropě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Škoda

Skvělá jarní nabídka servisních partnerů Škoda

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud