Až 7místný model, který v sobě skrývá kombinaci klasických vozů kombi, velkoprostorových vozů MPV a se světlou výškou 20 cm naplní i očekávání od vozů SUV.
Model nabídne ten nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty na trhu a to nejen kvůli své první ceně, ale hlavně díky faktu, že i plně vybavená 7místná verze nepřesáhne hranici 500 000 Kč.
Vůz uvádíme na trh:
ve 3 stupních výbavy- Essential, Comfort, Extreme
ve 2 motorizacích - TCe 100 LPG a TCe 110
v 5 a 7místném uspořádání
CENÍK v Kč
VÝBAVA MOTOR 5 MÍST 7 MÍST
Essential TCe 100 LPG 358 500 377 500
TCe 110 371 000 390 000
Comfort TCe 100 LPG 403 500 422 500
TCe 110 416 000 435 000
Extreme TCe 100 LPG 425 500 444 500
TCe 110 438 000 457 000
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?