Nissan podle všeho opět zopakuje svou strategii, kterou známe již několika předešlých modelů- odvodí SUV od oblíbeného Pick-upu. Tentokrát se však zdá, že si v automobilce daly trochu více záležet na tom, aby byly oba modely snáze rozeznatelné.
Psali jsme
Snímky, které pocházejí z webů burlappcar. com a auto.syd.com jsou sice nekvalitní, ovšem i tak je dobře vidět, že přední maska "Pathfinderu" je zcela jiná. Chromový rámeček masky chladiče je výraznější a končí až u světlometů, které také doznaly několika změn. Charakteristická šipka denního svícení sice zůstane zachována, nicméně světlomety jako takové jsou nyní vyšší a méně protáhlé do blatníků, což ovlivnilo jak tvar blatníku, tak i předního nárazníku. Ten se navíc liší i jiným nasávacím otvorem obklopeným ostře řezanými rysy a výše umístěnými mlhovkami. Na první pohled se také zdá, že došlo i na lehkou úpravu tvaru kapoty.
Z profilu už pak vůz okamžitě prozradí navazující kabina v místech, kde Navara nabízí jen korbu. Zadní část je zcela nová a na první pohled nepřipomíná žádný ze současných modelů Nissanu.
Pod kapotou se pravděpodobně objeví technika známá z Nissanu Navara, kde na vrcholu nalezneme dvakrát přeplňovaný 2.3 litrový diesel o výkonu 190 koní, který je možné kombinovat s 6 st. manuální nebo 7 st. automatickou převodovkou. Vzhledem k velikosti vozu se také zdá být pravděpodobné, že "nový Pathfinder" nabídne prostor až pro sedmičlennou posádku a ještě zbude dostatek místa v kufru.
Zatím není jisté, zda se skutečně jedná o novou generaci Pathfinderu, neboť rozměry automobilu jsou skutečně kolosální. Nakonec se může ukázat, že se jedná o model zaměřený například pouze na asijský trh či americký trh, jehož název bude úplně jiný. Řekněme si upřímně, v Evropě by podobně kolosální vůz neměl na růžích ustláno a najít pro něj vhodné místo k zaparkování by bylo otázkou desítek minut.