DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing přibližuje důvody pro zavedení systému pro snížení odporu DRS (z anglického drag reduction system) a to jak funguje. O kolik jsou s ním dosahovány rychlejší časy? Proč loni předjížděcích manévrů ubylo a na kterých okruzích by DRS zóny upravil?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 03.02.2016 07:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 03.02.2016 07:52
U boostu výkonu by muselo docházet k obrovskému… »
» TarAg (Hlasovali 4 lidé) 03.02.2016 01:27
DRS vs vyšší otáčky Tuším, že v americe místo DRS… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • TarAg

    TarAg

    78.108.103.XXX
    DRS vs vyšší otáčky
    Tuším, že v americe místo DRS umožní předjíždějícímu zvýšit otáčky. Přiznám se, že se mi to zamlouvá víc a přemýšlím, proč něco takového nezavedli v F1. Je to z ješitnosti, aby "nekopírovali" řešení odjinud, nebo má DRS nějaké výhody? Přijde, mi, že se stává, že předjíždějící občas stejně narazí na limit maximálních otáček, takže nižší odpor vzduchu mu nepomůže...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      U boostu výkonu by muselo docházet k obrovskému nárůstu, DRS je na zavedení velmi jednoduché, žádnou ješitnost v tom nevidím. Jeho výhoda je v tom, že umožňuje předjíždění. I když jsou oba na stejných otáčkách (předpokládejme při stejném zpřevodování a výkonu pohonné jednotky), tak aktivace DRS poskytne dostatečnou výhodu (+ 20 km/h). Ale za poslední dva roky na limit otáček (15 tis ot/min) nikdo nenarazil, turbomotory provozují kvůli palivovým omezením jinak.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama