DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2018 představí "úplně nový vůz"

Renualt chystá pro příští sezónu nový koncept vozu. Technický šéf tovární stáje francouzského motoráře věří, že to bude velký posun vpřed.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v roce 2018 představí "úplně nový vůz"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 05.11.2017 17:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 05.11.2017 09:50
Vyjádření Massy během sezóny? Co ti na nich vadí?… »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 04.11.2017 14:05
Renault měl úspěchy v letech 2005 až 2006. »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 04.11.2017 19:22
Ne. Bez humoru. Loni při GP Brazílie jsem opravdu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    ... a Massa letos definitivně končí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      91.118.56.XXX
      Už zase? 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      91.118.56.XXX
      Ne. Bez humoru. Loni při GP Brazílie jsem opravdu zatlačil slzu. Pěkné rozloučení a důstojné. Letos už z toho takový pocit nemám. + ty jeho vyjádření během sezony..

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Vyjádření Massy během sezóny? Co ti na nich vadí?
        Uvědom si, že každý pilot má dnes nějaké "komerčně publicistické" spojení se světem. A záleží na novinářích, jak tato vyjádření na Facebooku, twiteru, či pomocí periodik, přetlumočí davu. Je zajímavé, že jsem zde četl několikanásobně více "sloupků" Massy, než kohokoliv jiného. Proč?
        Když budu novinářem a budu chtít vychválit Massu, pak na něho napíšu pár ód. Když jej budu chtít ztrapnit, pak ho ztrapním. To není tak veliký problém. Ostatně, tak, jako každého jiného pilota.
        Massa se vyjadřoval tak, jak to cítil. Mně více vadí vědomé lži, klamání, pomluvy. Proto vyjádření pilotů beru více s rezervou, než vyjádření šéfů stájí a různých tzv. poradců.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          86.49.72.XXX
          Já jsem ještě opatrnější a beru s rezervou vyjádření kohokoli. Kdo z osob, se kterými probíhají rozhovory, nemá osobní zájem (v jakékoli rovině) v některém aspektu F1? Neberu v potaz rozhovory s některými celebritami mimo tento sport.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Renault měl úspěchy v letech 2005 až 2006.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Francouzi to jsou nesnesitelný lidi (myslím to obecně a s nadsázkou ne osobně) ... Ale jedno se jim musí nechat ... Fakt neberou zajatce a k cíli se derou hlava nehlava
    Jsou i chytří Protože pochopili, že značka jako je Renault, která jistě není prémiová získává z účasti v F1 i v případě, když nevítězí ... (Vždy jsem se divil, proč některé automobilky tohle nevezmou v úvahu) ... Né každý musí dopadnout jako Jaguár ... Renault má dobrou koncepci ... v závodech ... horší už v reálných osobních vozech .. ale nikdo neni dokonalý

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      91.118.56.XXX
      Ještě bych to upravil. Jestliže jsi prémiová značka (Jaguar, Ferrari..) tak potřebují dobré výsledky. Ale obyč značka jako Renault těží už jenom z tý přítomnosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama