DISKUZE K ČLÁNKU Sørensen protestuje: Na simulátoru jsem byl o 12 s rychlejší než Carmen

Dánský pilot je rozladěn rozhodnutím Renaultu, protože se domnívá, že by se na pozici testovacího pilota hodil rozhodně lépe než španělská pilotka. A pro své tvrzení má pádné argumenty, podpořené výsledky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sørensen protestuje: Na simulátoru jsem byl o 12 s rychlejší než Carmen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 09.02.2016 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 16 lidí) 09.02.2016 18:57
1. Ona tam není kvůli závodění, od toho mají… »
» airwar1939 (Hlasovalo 11 lidí) 09.02.2016 16:53
A ona je tam kvůli závodění? 12 »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 09.02.2016 11:58
Je zajímavé, že ke získání a udržení pozice… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    pidro

    88.100.206.XXX
    Sorensenovi škodí hlavně to,že nekouří.

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.229.XXX
    Sorry, milej Marco, ale když tak koukám na fotku Carmen, tak její... argumenty mne zaujaly mnohem víc než cokoliv, s čím bys mohl přijít ty. Třeba to důležití pánové u Renaultu vidí podobně.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A jak dlouho si myslíš, že by s touhle "kvalifikací" vydržela v závodě? 12

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        A ona je tam kvůli závodění? 12

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Možná mám zastaralé informace, ale myslím, si, že pokud má někdo v pracovní smluvě napsáno, že je testovací pilot, předpokládám že má v popisu práce kapánek více než jenom opírat se o auto a usmívat se do objektivů.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            213.220.203.XXX
            Nová doba?

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.128.XXX
            Asi máte zastaralé informace. Za prve v dnešní době je veškeré testování omezeno na 12 dní před sezonou, a pak cca. dva několikadenní cykly během sezony... což je tak málo, že se toho rádi účastní závodní piloti. Další věc je ta že testovací pilot nemusí být z nejrychlejších (viz. třeba svého času velice ceněný Badoer u Ferrari), ale musí být spolehlivý a konzistentní. Týmy při testech potřebují co nejlépe otestovat vůz, nikoli schopnosti testovacího pilota. A pokud jde o práci na simulátoru, opět je jedno jak je pilot rychlý, ale jak je konzistentní.

            + 6 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        1. Ona tam není kvůli závodění, od toho mají Palmera a Magnussena
        2. Ona tam není ani jako případnej záskok a opravdovej testpilot, na to mají Ocona
        3. Sørensen toho v FR3.5 a GP2 předvedl tak málo, že by byl v závodě F1 pravděpodobně stejně platnej jako ta Jordá.

        Takže suma sumárum, Sørensen nemá ani schopnosti, jako měl loni Grosjean, ani prachy, jako přinesli letos Palmer a Magnussen, ani postavu, kterou může nabídnout Jordá. Tak co by s ním proboha dělali?

        + 16 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je zajímavé, že ke získání a udržení pozice testovacího pilota této dámě posloužily části těla, které nemají vůbec nic společného s řízením vozidla. 12

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama