DISKUZE K ČLÁNKU Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Plán Mezinárodní automobilové federace na zavedení alternativních motorů ve Formuli 1 od roku 2017 dostal v úterý na zasedání Komise F1 další trhlinu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.11.2015 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 25.11.2015 13:13
- 10 týmů - FOM a FIA - 2 sponzoři: Phillip… »
» rock (Hlasovalo 9 lidí) 25.11.2015 13:55
Díky... »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 25.11.2015 11:12
Jaké je v současné době složení Komise F1? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    "Proto hovořili o možném přechodu od roku 2018 na jiné pohonné ústrojí, které by vzbudilo větší zájem veřejnosti a bylo méně složité - Ferrari například zmínilo V8 motory s jednoduchým KERSem."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    A bez KERSu by to nešlo, pánové? 03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Určitě šlo. Ale má F1 ignorovat technologii, která bude za chvíli v každém vozítku?
      S nadsázkou, je to jako bys napsal: s parním strojem by to nešlo, pánové?

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.122.XXX
        Že je něco přínosné pro běžné silniční vozy, ještě neznamená, že to bude přínosem v motorsportu. U hybridních pohonů si nejsem jistý jejich přínosem ani u běžné produkce, třeba z porovnání celkové ekologické zátěže za dobu životnosti hybridy nevychází zrovna nejlíp.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Atraktivita a přínos pro F1 se dá udělat z jakéhokoliv pohonu. Ale nemá smysl jít cestou, která pro běžné auta začíná být historií. To by jsme mohli zavést ty parní stroje. Vzhledem k velikosti pohonu se naruší aerodynamika a dost pravděpodobně by jsme zažili zajímavější závody. Chce to někdo? Ne. Proč dělat z F1 mistrovství historických technologií. Ta má být vzorem použití moderních technologií.
          A co se týká ekologické zátěže: Ano, zatím je to zhruba nastejno. Ale je celkem jisté, že je to jen otázka baterií a tato technologie bude lepší. Nehledě na to, že na benzín se prostě věčně jezdit nebude. Jednou ho něco nahradí jak v F1, tak v běžných autech.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.135.XXX
    Jaké je v současné době složení Komise F1?

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      - 10 týmů
      - FOM a FIA
      - 2 sponzoři: Phillip Morris a Rolex
      - zástupce dodavatele pneumatik (Pirelli) a výrobců motorů (Renault)
      - 6 promotérů závodů (3 z Evropy a 3 z dalších částí světa - jmenuje FOM)
      - 2 zástupci okruhů (1 evropský, 1 mimoevropský - jmenují týmy)

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama