DISKUZE K ČLÁNKU Mecachrome se hlásí o návrat do F1: Máme zdroje i dobrý základ motoru

Mecachrome je další společností, která vyjádřila zájem o dodávku alternativních motorů pro Formuli 1 od roku 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mecachrome se hlásí o návrat do F1: Máme zdroje i dobrý základ motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 24.11.2015 22:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovalo 12 lidí) 24.11.2015 21:50
Je smutný, když vidím jak v nižších třídách můžou… »
» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 24.11.2015 14:26
Jenom dodejme, že přísně statisticky a oficiálně… »
» Adi (Hlasovalo 7 lidí) 24.11.2015 22:25
Supertec bylo pojmenování zákaznického motour… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    178.165.131.XXX
    Je smutný, když vidím jak v nižších třídách můžou být pěkné objemy, zatímco v F1 se tlačí nesmyslným a uměle tlačeným ekotrendem.. 17
    Fandím novému alternativnímu motoru - podle mě se tím vrátíme zpět na klasické závodní motory od všech motorářů.

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    83.208.82.XXX
    Jenom dodejme, že přísně statisticky a oficiálně působila firma Mécachrome v F1 jediný rok s agregátem Mécachrome GC37-01, stalo se tak v roce 1998 ve spolupráci s týmem Williams.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      78.102.231.XXX
      Jinak tam dál působili pod jménej Supertec ne? Až do roku 2000.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Supertec bylo pojmenování zákaznického motour Renault se základy z jejich mistrovského motoru z r. 1997. Mecachrome má podle mě taky velmi blízko k Renaultu, byl to pro program Renault sport F1 jeho technický partner. Spekulace: Pod značku Mecachome mohl "skrýt" zákaznický motor Renaultu od r. 2017... nebo třeba motor pro Red Bull v r. 2016.

        + 7 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama