DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg měl na startu v Suzuce k dispozici méně výkonu než Hamilton

Nico Rosberg v Suzuce sice ovládl kvalifikaci, ale hned po startu jej Lewis Hamilton předjel. Důvodem bylo, že měl k dispozici méně výkonu než jeho týmový kolega.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg měl na startu v Suzuce k dispozici méně výkonu než Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 30.09.2015 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 13 lidí) 29.09.2015 08:37
Tak on byl Lewis stejně o kotel rychlejší celý… »
» MrWashek (Hlasovalo 12 lidí) 29.09.2015 11:45
Čti to pořádně. Já tu slušnost mám, že čtu… »
» Hr3bec (Hlasovalo 10 lidí) 29.09.2015 11:00
Celý víkend? Nemyslíš, že to je trošku silné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Tak on byl Lewis stejně o kotel rychlejší celý závod, takže by stejně nejspíš vyhrál. Jak se zde psalo...Rosberg ve svém nejlepším kole v závodě zaostal za nejlepším kolem Hama o více než 1s. A nevím kde ho Rosberg stahoval, když pokud jsem se nějak nepřehlédl, tak po tom co se Rosberg dostal na 2 místo, byl za Hamem o cca 9s a na konci to bylo 19s. Kdyby ho skrze boxy nedostali před Vettela, tak by nebyl podle mě ani druhý.

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MrWashek

      MrWashek

      89.24.200.XXX
      Wow to je překvapení, že Hamilton zajel nejrychlejší kolo na nové tvrdé sadě a Rosberg na použité tvrdé sadě dřív v závodě (tedy o pár kilo těžší auto) o vteřinu horší. Nějak divně to maluješ.

      Každopádně můj pohled na věc. Hamilton vytlačil Rosberga v první zatáčce z trati a co měli komisaři udělat, je 5 vteřin stop-and-go pro Hamiltona v dalším pitstopu, nepoškodilo by ho to víc než poškodil jeho manévr Rosberga a bylo by to i dobré pro závod. Kdyby Rosberg držel stopu, tak by došlo ke kontaktu.

      Co se týče rychlých kol. Kdyby Rosberg nemusel podsekávat Vettela, vydržel by ve druhém stintu na tvrdých více než 14 kol (jen tak mimochodem na střední sadě zajel delší první stint). Teoreticky by mohl použít střední sadu na poslední stint. Verstappen zajel 23 kol v posledním stintu na střední sadě a měl dost gripu na předjíždění skoro až do konce. Ano, Mercedesům vždy sedí víc tvrdší sada, ale 20 kol na střední by podle mě zajel v pohodě.

      V kostce, nechci tu řešit co by kdyby, jen sem se snažil popsat fakta objektivně. Nico byl celý víkend o trošku rychlejší a zajel dobrý závod. Po událostech v prvním kole je druhé místo OK.

      + 9 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hr3bec

        Hr3bec

        85.135.106.XXX
        Celý víkend? Nemyslíš, že to je trošku silné prohlášení? První 2 tréninky úplně opomenu vzhledem k podmínkám, ve třetím ano tam byl Rosberg rychlejší. Pak přišla kvalifikace kde první část vyhrál Hamilton, druhou víceméně stejným rozdílem zase Rosberg a byť poslední část vyhrál Rosberg, tak ten čas byl dost podobný. Když to sečtu, tak ano byl Rosberg rychlejší, ale určitě bych to neřekl tak, jako by byl celý víkend neporazitelný.

        V závodě podle mě prostě rychlý nebyl. Lewis od prvního kola ujížděl a Rosberg opět jezdil svoje 2s za autem před sebou a čekal zase na boxy, aby ho Mercedes dostal dopředu...ostatně jako víceméně všechny závody, kdy jel za někým poslední 2 sezony. Ani mi tak nevadí to, že to chtěl jako vždy nechat na boxy, ale spíš to, že on to nikdy ani nezkusí, prostě si počká a takhle nikdy vyhrát titul nemůže. Sice to na Botase nevyšlo, ale pak bylo krásně vidět, že když musí, tak to najednou jde, byť teda Bottas pořádně usnul. U Vettla to pak vyšlo přes boxy a byl za Hamem o 9s...proč, když byl tak moc rychlý ho nestahoval, ale dojel s 19s?

        A co se týče startu...podle mě od začátku zatáčky jeli oba vedle sebe a oba věděli do čeho jdou...že to bude těsné a na hraně...navíc po startu, kdy mají oba studené gumy a ke kontaktu je kousek. Ani jeden nechtěl ustoupit a podle mě to byl normální souboj v první zatáčce.

        + 10 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • MrWashek

          MrWashek

          89.24.200.XXX
          Čti to pořádně. Já tu slušnost mám, že čtu příspěvek celý než komentuju. Psal jsem že byl o trošku rychlejší. Ne rychlejší.

          Co se týče předjíždění, tady si asi protiřečíš :P Měl před sebou dvě auta, Bottase na střední sadě předjel na dráze při první příležitosti (18 kolo) na pomalejší tvrdé sadě a pak mu ujel. Kdyby Bottas nejel do pitstopu tak brzo, o 4 kola dřív než Rosberg, tak by ho předjel asi ke konci jeho stintu. Nevím co ještě by měl předjíždět.

          A proč mu Hamilton ujel? Za prvé neměl před sebou auto, které je sice pomalejší, ale blbě se předjíždí. Za druhé jel dva stinty (použité, nové) na střední sadě a pak na nové tvrdé. Rosberg musel kvůli strategii jet jeden stint na použité střední, a pak dva na tvrdé (nová, použitá). Kvůli podseknutí nemohl využít celou životnost nových tvrdých (kdyby mu dali tvrdou použitou na kratší stint na podseknutí, tak by se podle mě nedostal před Vettela, jednoduše by v pneu nebyla rychlost, což se pak projevilo v posledním stintu, kdy to stačilo na udržení Vettela za sebou, ale nemohl nikdy dojet Hamiltona). Takže jel déle na pomalejší použité gumě, zatímco Hamilton jel ideální stinty na nových. Proto ten rozdíl na konci.

          Do zatáčky jeli vedle sebe, Hamilton to přestřelil s vjezdem do zatáčky a díky nedotáčivosti se tlačil na Rosberga, kterého vytlačil mimo trať až na tu umělou trávu. Je to závodění, ale Hamilton měl ubrat a nechat mu místo na kraji. To by ale byl druhej, že? :P Proto si myslim, že stop-and-go by byl zcela adekvátní trest.

          Ještě jsem si vzpomněl na loňské Soči, kdy Hamilton po závodě komentoval Rosbergovo probrždění slovy "závod se nevyhrává v první zatáčce" a tady celkem očividně vyhrál závod v první zatáčce, ještě na úkor týmového kolegy. V Soči se potrestal Rosberg sám.

          + 12 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Naprosto přesné. A ne jako ti idioti ve studiu, kteří tvrdili, že Nico nezvládnul řízení, vjel na trávu a díky tomu Nico prohrál. Nico prohrál, protože jako ten chytřejší ustoupil, aby zabránil vzájemné nehodě. Nicméně, tady byla inteligence trochu na škodu, neboť pokud by Nico neuhnul, tak to do něj prásknul Lewis a těžko by nějak okecal, že jako jezdec vpravo narazil v pravotočivé části esíčka do pravého boku soupeře, který jel po obrubníku. To by se prostě okecat nedalo.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          V první zatáčce oba věděli do čeho jdou ? Takže se domníváš, že Rosberg už dopředu věděl, že ho Lewis vytlačí z tratě? Je více než jasné, že pokud by Rosberg nevjel až na trávu, tak spolu jistě kolidovali, protože Hamilton zřejmě nezná pojem stopa soupeře a to v momentě, kdy oba byli těsně vedle sebe.
          Nevím proč komisaři neřeší tyto situace mezi týmovými kolegy ? Tady to bylo jasné vytlačení z trati a trest byl na místě.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama