DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Tři vozy na tým nejsou při ubývajícím počtu startujících podle Ferrari tím správným řešením. Formule 1 by měla spíše lákat ke vstupu nové zájemce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Tři vozy na tým nejsou řešením, musíme lákat nové týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 08.03.2015 09:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 06.03.2015 07:42
Je zajímavé že bývalý prezident Ferrari pan… »
» Rendy (Hlasovalo 10 lidí) 06.03.2015 08:34
Chtějí pomoct? Ale aby se vzdali části těch… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 06.03.2015 08:29
Na dva. Mateschirz by si určitě juniorku nechal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Už zase budu za spekulanta Tak se mi zdá, že panu Ecclestonovi a jeho chráněncům docházejí "kořeni". Bude třeba zase nějaké nalákat, aby měli koho obírat. Jsem zvědavý, na co je budou lákat tentokrát, když finanční stropy byl podvod, o kterém si cvrlikají vrabci na střechách po celém světě.
    Ještě nedávno tito lidé vážně uvažovali o třetích vozech. Ale pak zjistili, že by to divadlo museli zatáhnout z vlastních kapes. Tak změnili rychle názor a budou "lákat hejly", které oškubou a nechají krachnout. Tak jak to udělali s HRT, Caterhamem a Marussií. Je veřejným tajemstvím, že i další týmy budou mít letos hluboko do kapsy. Tak to vypadá, že by tam mohli být do dvou-tří let Ecclestone s Ferrari, RedBullem, Mercedesem a McLarenem sami.
    Proto najednou změnili rétoriku a třetí vozy nejsou dnes populární.18 18 18 02

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,... ...čím lepšie budú pravidlá postavené tak, aby pohonná jednotka nepresiahla 10 mil. dolárov a bude sa dbať, aby aj ostatné náklady rapídne nestúpali, prídu do F1 aj iné tímy a tiež automobilky a bude to mnoho zaujímavejšie. 01

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rendy

    Rendy

    91.221.212.XXX
    Chtějí pomoct? Ale aby se vzdali části těch nehorázných peněz, které dostávají za to, že tam jsou nejdéle (což si vůbec nezaslouží), aby přežili aspoň ty stávající, tak to už jim nevoní a nic pro to neudělají...02

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      176.74.128.XXX
      Zase tieto nezmyselné keci. Ferrari si peniaze za historický prínos zaslúži to za prvé, za druhé nedostáva tie peniaze len Ferrari/to logicky dostáva najvyššiu čiastku/, za tretie,i keby sa tieto peniaze rozdelili tak malé týmy budú do troch rokov v rovnakom srabe. Problém nieje v tom,že malé týmy krachujú,krachovali i v minulosti. Problém je vtom,že kôli roznym obmedzeniam pravidiel je vstup do F1 hodne drahý a hranica minimálnej udržatelnosti sa posunula hodne vysoko. To čo dostávajú malé týmy by v minulosti tak 10 roikov dozadu uživilo dva týmy,dnes to nestačí jednému. O tázka má stáť prečo? Pritom rozpočty velkých týmov sú zhruba rovnaké - 300 do 500 miliónov Euro. Tam sa nič nezmenilo. Prečo potom Sauberu a Lotusu na holé prežitie nestačí 130 miliónov?

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • marzal

      46.23.60.XXX
      Žvaníš kraviny, ukaž mi na jedinej tým, kterej by se o ty peníze, kdyby je taky dostával, podělil s ostatníma...? Je to byznys, když na to někdo nemá, ať jde z kola ven, to je běžný všude jinde.. Jako kdybys přišel po vyučení do fabriky a chtěl po chlapovi, co tam dělá 30 let, aby ti dával třetinu ze svýho platu jen proto, že je tam delší dobu, má víc zkušeností a jeho názor má tudíž větší váhu, než tvůj20

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    třetí vozy Abychom za pár sezón neměli 20 vozů na tým ...na jediný tým 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.7.XXX
    ke článku by se hodila anketa, jestli jsou fanoušci pro třetí vozy nebo ne, docela by mě to zajímalo. :) osobně souhlasím s tímto názorem, ale holt, to by se musely přední týmy uskromnit a dostávat méně peněz, aby zbylo i na ty slabší, takže hawk. 07

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      93.99.7.XXX
      všimla jsem si, že už jste anketu vytvořili, paráda, děkuji. :) 01

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je zajímavé že bývalý prezident Ferrari pan Montezemolo tvrdil pravý opak a nasazení třetích vozů dost prosazoval.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama