DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Svoje odpovědi nechávám na trati, jsou hlasitější

Poté, co Nico Rosberg udělal rozhodující chybu, která ho stála vítězství v Monze a televizní kamery natočily Toto Wolffa, jak se usmívá, se vynořila spousta spikleneckých teorií.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Svoje odpovědi nechávám na trati, jsou hlasitější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 29.09.2014 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 28.09.2014 14:05
kecy Škoda, že se tím vůbec neřídí. Kdyby… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 28.09.2014 18:59
Citace: "Letos jsem měl s autem hodně… »
» pomfir (Hlasovalo 9 lidí) 28.09.2014 14:35
Jenom kecy Hamiltona víří vodu kolem mercedesu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je zbytočné o tom špekulovať,... ...a myslím si, že žiaden vedúci tímu nechce zvýhodniť jedného, alebo druhého, lebo je to potom na úkor tímu a bodov do celkového hodnotenia a tá chyba bola ojedinelá v tomto roku, preto nám ostáva len dúfať, že sa už u jedného, alebo druhého nebude opakovať. Určite aj túto oblasť zaradia v tíme Mrecedes do programu diagnostiky a budú každé z aut pred závodom okrem iných aj túto podrobne skúmať a testovať. Bolo by zlé, ako to povedal sám Toto Wolf, aby technické problémy s autom rozhodli o titule. Autá sú úplne iné ako v minulej sezóne a obsahujú omnoho viac kabeláže a iných prvkov, ktorú treba prezrieť a testovať a nie sú určite ešte všetky riešenia urobené tak, aby nezlyhala, čoho dôkazom sú závady tohto druhu aj v iných tímoch, len sa tomu nevenuje taká pozornosť, lebo sú to nie tímy, ktoré sú v popredí. 11

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no jen doufejme, že to dojedou bez technických výpadků, aby se teda ukázalo co a jak, i když každej ví...

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pomfir

    pomfir

    89.103.28.XXX
    Jenom kecy Hamiltona víří vodu kolem mercedesu a jejich výkonů Nerozumím proč LH mluví o vlastních problémech, když se řídí Tou radou od tatínka!?
    Kdyby tomu tak bylo nepustil by tu ptákovinu, co bylo v pozadí selhání Nica a následně jeho vozu.
    Je to podivuhodné a k zamyšlení ovšem odmítám spekulovat a opravdu si počkám co ukáže závěr sezony.
    Počkám a uvidím ...
    Skutečnou pravdu vědí leda jezdci a týmy - vše je ve vleku obrovských peněz a to je smůla ..

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    kecy Škoda, že se tím vůbec neřídí. Kdyby odpovídal jen na trati, taky by z něj nepadaly takové blbiny, jako že on měl spoustu problémů a Nico jen jeden výpadek. Co si pak o něm myslet? Že neumí ani napočítat do pěti? 20

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      37.48.36.XXX
      Inteligentnějším jedincům dojde, že je to rozhovor dělaný před Singapurem!

      + 11 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        To by jim při té inteligenci mělo také dojít, že se tím vůbec nic nemění (Montreal, Silverstone, Hungaroring...). Že? 13

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.lh

          46.30.65.XXX
          V Maďarsku neměl Nico tech. problémy...

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            37.48.36.XXX
            A tady se mluvi o vypadnuti, ne o technickych problemech! To ze mel Nico technicky problem jmenem Jean Eric Vergne to byl trochu jeho pruser v Maďarsku!

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              109.81.147.XXX
              A Nico v Maďarsku nedojel ?? Dojel na slušném 4. místě...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Kubyk002

          37.48.36.XXX
          Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

          + 3 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Citace: "Letos jsem měl s autem hodně problémů. On má jen jediný výpadek, ale ten byl. Já měl tři výpadky a dva technické problémy v kvalifikaci."

            Řekl to tak, že zatímco on měl spoustu problémů, tak Nico jediný a to vypadnutí v Silverstone. Což není pravda. DOSLOVA ZMIŇUJE svých 5!!!!! (ne 3) problémů a Nicovi přisuzuje 1!!!! Uznávám, že v Maďarsku to nebyly problémy na autě, ale klidně to dorovnám problémy s brzdami tuším ve Spa. Tak jako tak, na jeden se nedostaneš. 04
            Žvásty o tom, že je lepší jedno vypadnutí ze závodu, než ty 2 problémy v kvalifikaci raději nechám bez komentáře. 03

            + 11 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              tak startovat z boxove ulicky v Madarsku je v 95% pruser jak mraky a = zadne body. To co dokazal Lewis s danou porci stesti a pocasim je podle me hodne velky mazec. Nico by se ve stejne situaci nedostal ani do prvni desitky.

              + 7 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Samozřejmě smekám před tím, jakým stylem Maďarsko zajel. Rozhodně nezpochybňuji jeho jezdecké kvality. Ale ikdyž přimhouřím obě oči, tak ztratil v obou závodech maximálně 20b. Takže přece jen méně, než člověk přijde jedním vypadnutím z vedoucí pozice. Každý rozumný člověk (včetně Lewise) by si vybral raději ztrátu 20b než 25. Proto tyhle jeho řeči (a mnoho dalších) nechápu a hlavně proto jsem letos proti němu takový nabroušený. 03

                + 5 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.4.XXX
    kamery natočily Toto Wolffa, jak se usmívá na nic jiného než na zisk titulu mistra světa Mercedes Hamiltona nenalákal a teď svůj
    slib musí splnit

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Nežvaň... Tyhle teorie jsou vážně trapnjé... Jednou je Nico upřednostňovaný protože je Němec a po druhé má LH domluvený titul... Z ani jednoho by neměl Mercedes nějaký přínos...

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      a sam Totto zcela jasne rekl, ze ten zaber je z jine doby, nez kdyz Nico prenechal Lewisovi pozici. Stejne jako hlasky z radia maji zpozdeni i nekolik kol, tak ruzne zabery se take neodehravaji v realnem case 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama