DISKUZE K ČLÁNKU De la Rosa: Proč je omezení testů v F1 špatné

Pedro de la Rosa, vývojový a testovací jezdec Ferrari říká, že plánované snížení testování pro příští sezónu a další roky není dobré.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: De la Rosa: Proč je omezení testů v F1 špatné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.07.2014 00:04 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    178.248.253.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Sú to zase dristy Ferrari,... ...ktoré značne zaostalo a teraz len kritizuje. Trénovať sa predsa má na trenažéry a preto všetko bolo upravené aj v rámci testov, aby náklady boli čo najmenšie a všetko ostatné, ako testovanie v aerotunely, metóda CMP, simulátor aj testy a testy mladíkov boli stanovené na požadovanú mieru, ktorá to zaručí. 11

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kik

      78.102.206.XXX
      Podle me ma de la Rosa pravdu. Sice uznavam argument ze Ferrari ma vlastni testovaci drahu ale na druhou stranu zadnej simulator nikoho nepripravi na to co ho ceka na trati - ruzna teplota asfaltu, vitr, nemluvim o jizde na mokru apod. Navic to co treba dobre funguje ve vetrnem tunelu uz nemusi fungovat venku - prikladu by se naslo dost a dost. Ja osobne bych privital navrat k vicemene neomezenemu testovani eventuelne omezenemu na rekneme 20-30 dnu s tim, ze by tymy dopredu sdelily kde budou testovat (pro pripadne kontroly zda ten limit neprekrocily). A klidne by tam mohla byt podminka ze treba 1/3 musi byt v kokpitu nejaky zacinajici pilot. Ten by se aspon seznamil s chovanim vozu a pokud by mel i cit pro techniku tak by mohl tymu hodne pomoci.
      Vzdyt treba Damon Hill byl nekolik let testovacim pilotem Williamsu a dost si tuhle skolu pochvaloval.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama