DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Lidé musí mít čas přemýšlet

Je třeba, aby Ferrari dalo svým inženýrům větší prostor a oni tak mohli být kreativnější ve vývoji vítězných vozů F1, to je názor technického ředitele Scuderie, Jamese Allisona. Vítězství slavil italský tým naposledy před více než rokem a na titul čeká už od sezony 2008.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Lidé musí mít čas přemýšlet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.06.2014 08:48 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, neviem, či je tento názor správny,.. ...lebo rozmýšľať dlho o niečom, čo nevedie k cieľu je neproduktívne a premýšľanie vo Ferrari musí hodne bolieť, lebo v tomto tíme sa stále pokúšali o niečo nové a to najmä vtedy, keď to vôbec nebolo potrebné, lebo Red Bull slávil vlastne úspech tým, že zdokonaľoval auto z RB5 po RB9 a získal 4. tituly, pričom to auto bolo bezkonkurenčné s motorom Renault V8, pritom Ferrari každý rok urobilo úplne iné auto, včetne ťažných vzpier vpredu a akosi nič to na výkonnosti nezmenilo, skôr naopak a tohto roku sa vrátilo k pôvodnej koncepcii, pričom je zrejmé, že autu chýba prítlak, ale Monaco naznačilo, že ak je dobre nastavené, ako ho mal Kimi, môže dosiahnuť na pódium, ak sa nič nestane. Ja si naopak myslím, že rýchlosť musí byť úmerná potrebám inovácií na každý závod a taktiež rýchlosť zhotovenia dielov a ich kvalita, musí byť taká, aby ich bolo možné pravidelne nasadzovať v tréningoch a overiť každé nové riešenie, či prináša také zlepšenie, ako to hovorí metóda CDF a aerotunel. 01

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no problém je, že u ferrari hrajou s dámou místo aby měli třeba krále a střelce a dávaj všechny vajíčka do jednoho košíku

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Chlapec má pravdu. Ferrko má vlastní design v posledních letech hrozně konzervativní a jenom čekají jako hyena, kdo co funkčního vymyslí, aby si to mohli obšlehnout, proto jsou vždy minimálně o krok pozadu.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama