Jaké směsi přiveze Pirelli pro poslední závody sezóny?

Petr Hlawiczka, 10. října 2013, 15:50 Google+

Pirelli dnes oznámilo, jaké pneumatiky přiveze do Abú Zabí a Spojených států amerických. Superměkké směsi se už letos nedočkáme.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 10.10. 16:44) Napište svůj názor
Pirelli

Pirelli | foto: Pirelli

Sdílejte článek

V Abú Zabí budou při západu slunce a poklesu teplot týmy závodit na měkkých (žluté označení) a středně-tvrdých pneumatikách (bílé). Podle italského dodavatele tato kombinace nejlépe vyhovuje vlastnostem trati Jas Marina - měkká guma funguje ideálně od 105 do 125 °C, středně-tvrdá od 90 do 115 °C.

Do Austinu dodá středně-tvrdé a tvrdé (oranžové označení) pneumatiky, tedy to nejtvrdší ze svého portfolia. Na rychlé trati s velkým převýšením jimi prochází vysoké množství energie, pracovní rozpětí tvrdé směsi se nachází mezi 105 - 135 °C.

V Brazílii se na konci sezóny, kdy již o titulu bude zřejmě rozhodnuto, setkáme se stejnou kombinací: se středně-tvrdou a s tvrdou směsí. Pirelli se v závěru sezóny drží spíše při zemi a konzervativní volbou sází na jistotu.

pirelli

 

Pirelli pro 19 závodů sezóny 2013 tedy pouze pětkrát nominovalo super-měkkou a měkkou směs, nejčastěji volilo středně-tvrdou (osmnáctkrát) a tvrdou směs (desetkrát). Přehled všech dříve alokovaných směsí:

pirelli - 2013 alokace

Vytisknout

Diskuze: Jaké směsi přiveze Pirelli pro poslední závody sezóny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 10.10.2013 16:44 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Hülkenberg, Nico

Anderson o "zázračném mapování motoru," velkém pokroku Sauberu a chybách…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  4. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  5. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  6. McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud