Nečekané odhalení příčiny Laudova uvolnění

Daniel Šupa, 12. prosince 2002, 10:36 Google+

Jistě si ještě živě vzpomenete na poměrně velký rozruch, který způsobilo oznámení o uvolnění Nikiho Laudy z postu šéfa týmu Jaguar Racing. Naše redakce f1-news.cz byla překvapena neméně než odborný i laický svět kolem F1 a začala pátrat po podrobnostech.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Blízký spolupracovník redakce Fanda Formula, jenž se již druhé desetiletí pohybuje v samém centru jedinečného prostředí světa F1 se poohlédl po indiciích, které by mohly více osvětlit překvapivý krok představenstva týmu Jaguar Racing. Podle jeho překvapivého zjištění nestojí za Laudovým odvoláním britská část týmu, jak se sám Lauda ve svých prohlášeních chybně domníval, ale překvapivě přímo samotný Detroit! Fandu Formulu přijal po intervenci nejmenovaného vlivného přítele z padocku F1 sám marketingový ředitel společnosti Ford Company Jack Dreamy. „Laudův problém nebyl nedostatek technických znalostí nebo absence titulu z univerzity, jak to podala některá média, skutečným Laudovým problémem byl vyhazov Eddie Irvina. Pilot byl sice díky svému platu velmi drahý a nebyl tak dobrý, jak si sám o sobě myslí, přesto byl pro Ford Company přímo nepostradatelný. Díky jeho povaze, postoji k životu, absenci jakéhokoliv respektu ke komukoliv kromě Michaela Schumachera, byl vždy středem pozornosti, a to je to, co naše společnost potřebuje ve chvíli, kdy nejsou výsledky pro požadovanou publicitu dostatečné. Každý jeden bod v podání irského pilota byl jako umístění na třetí pozici, ať řekl cokoliv, lidé to chtěli slyšet, každý věděl, že Irvine je Jaguar, což naší společnosti přinášelo požadovanou popularitu a jméno. Dokázal náš tým dostat na přední stránky, za což jsme mu vděční a Niki v tomto ohledu výrazně pochybil,” prohlásil na otázku skutečného důvodu odvolání Nikiho Laudy Dreamy.
Dle posledních informací Fandy Formuly teď vyvíjí Ford nátlak na Eddie Jordana, šéfa stejnojmenného týmu u kterého Irvine v F1 začínal. Jordan bude v příští sezoně startovat právě s motory Ford a automobilka by v kokpitu ráda viděla prostořekého Ira. Skutečnost však není tak jednoduchá, jak by se na první pohled zdálo. Jordan má totiž smlouvu na motory již podepsanou, a jak se vyjádřil, díky odstoupení již druhého týmu v průběhu dvou let a tedy značné redukci pilotních sedaček, je v tuto chvíli několik volných a poměrně známých pilotů, kteří by do rozpočtu týmu rádi přinesli nějaký ten větší balíček dolarů za další šanci v F1.
Nechejme se tedy překvapit vývojem u týmu Jordan, bude jistě zajímavé sledovat, který balíček či strýček bude mít největší váhu a kdo z pilotů nakonec v Austrálii do monopostu usedne. O tom ale zase možná v některém z dalších příspěvků. Fanda Kachna Formula se pro Vás pokusí zjistit aktuální podrobnosti o těchto jednáních za zavřenými dveřmi Eddie Jordana…

Zdroje poskytl Fanda Kachna Formula
Vytisknout

Diskuze: Nečekané odhalení příčiny Laudova uvolnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ve Spa Francorchamps se F1 nepojede - anotační foto

Ve Spa Francorchamps se F1 nepojede

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud