DISKUZE K ČLÁNKU "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Max Verstappen zajel skvělé kolo a o 0,025 sek porazil Valtteriho Bottase a získal svoji první letošní pole position. Nicméně po konci kvalifikace se na okruhu Yas Marina začal prohánět Fernando Alonso s Renaultem R25 z roku 2005... A téměř nikoho to nenechalo chladným.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ukazuje to, co dnešní F1 chybí," usmívá se Alonso po jízdě v R25

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 19.12.2020 09:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 12.12.2020 21:04
Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a… »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2020 09:29
Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2020 21:54
Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.245.XXX
    Wolff chce zjistit proč jízda s R25 "působila tak atraktivně" a proč tak současné monoposty nepůsobí. Takže teď budou po 20ti letech objevovat Ameriku 20
    Nedávno jsem vidêl rozhovor s Jeanem Alesim, novinář se ho ptal v čem spočívá ten rozdíl mezi onboardy ze začátku 90. let kdy se jezdec s tím auťákem viditelně pral a současností kdy to působí jako by jel na nákup. Alesi odpověděl že tehdy to auto vážilo o 2 metráky míň, mělo čtvrtinu současného přítlaku a především nemělo posilovač řízení. Že řídit ho třeba na začátku závodu s plnou nádrží byla fakt dřina a na záběru z kokpitu je to prostě vidět.
    Dnešní auta se ovšem bez posilovače řídit nedají, protože jsou tak velká, těžká a mají tak obrovské množství přítlaku, že by jezdci po dvou kolech upadly ruce. Není tohle chyba? Vzpěrač taky nezvedá činku s pomocí hydraulického zvedáku. Proč se nevrátit k autům ve kterých si to pilot musel fakt odpracovat, o tom sport přece je.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jízda s 360 kamerou [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arisan

    Arisan

    89.103.25.XXX
    Nevíte prosím někdo, jaké měl přibližně obuté pneumatiky? Drážkované "originály" Michelin to evidentně nebyly!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.179.XXX
    Ten zvuk vytočené atmosféry je nádherný. A přesně jak říká Alonso, je to lehoučké auto s mnohem lepší zpětnou vazbou k řidiči. Přesednout do současného monopostu, to musí být jak vyměnit sporťák za dodávku. Stále platí stará pravda Colina Chapmana: přidej sto koní, zrychlíš na rovinkách, uber sto kilo, zrychlíš všude 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Atmosféra je atmosféra
    Automobilky ať si cpou hybridy do vytrvalostní série a monoposty ať už konečně nechají žít

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    37.48.19.XXX
    15 let starý auto Alo zajel 1:39 min a Lat zajel 1:38 v kvalifikaci 17 progres za 15 let? 06

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jestli zmrazit hybridy tak proč místo nich nemít zase zmražený desetiválce.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Taky to na mě pěkně dýchlo, ty emoce u těch aut prostě jsou na jiném levelu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      37.48.12.XXX
      Závodní auto má burácet nebo pořádně ječet, aby si člověk uvědomil, co vidí a slyší. Zajímavé je, že v dobách turboéry motory řvát uměly...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        109.81.208.XXX
        Samozřejmě že uměly, protože měli otevřené výfuky a všechno šlo ven z motoru. Dnes se to všechno rekuperuje a tudíž i ten zvuk nemůže být takový jaký bychom chtěli.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          37.48.45.XXX
          Ono to tak docela není pravda. atmosféry měly jen naladěné délky výfukových svodů, kde docházelo jednak k expanzi plynů a pak ke kmitání sloupce, což bez tlumení dělalo hrozný randál. Když tam dám turbo, tak značnou část energie, tvořící kravál, eliminuji na výkon, tedy randál se zmenší.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni vidí jaké zrůdnosti jsou současné vozy a stejně s tím nikdo nic nedělá. 02

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama