Opel Insignia vyskočil na vrchol strednej triedy v Európe

Braňo Porubčan, 13. května 2009, 15:39 Google+

Európske Auto roka 2009 a tiež prvá voľba európskych zákazníkov: vďaka vynikajúcemu nástupu Insignie na trh sa stal Opel lídrom strednej triedy v Európe. Počas prvého kompletného štvrťroka predaja Insignie predbehol Opel všetkých konkurentov v strednej triede v Európe.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Insignia

Insignia | foto: Opel Media

Sdílejte článek

Začiatok predaja vo väčšine európskych krajín bol v januári. Vďaka vysokému záujmu o novú vlajkovú loď značky Opel sa v Rüsselsheimskom závode uskutočnia počas mája tri mimoriadne pracovné zmeny. Počet objednávok medzitým prekročil hranicu 100 000.

„Insignia ukazuje veľmi dobrý potenciál v získavaní klientov klasických prémiových značiek,“ povedal Alain Visser, viceprezident Opel v General Motors Europe. „Je symbolom našej výkonnosti a schopností – ukazuje, čo Opel dokáže.“

V Nemecku zaznamenal v Opel v strednej triede významný rast: predaj počas prvého štvrťroka vyskočil o 82 percent v porovnaní s rovnakým obdobím roka minulého. Obzvlášť populárnou je špičková technológia Insignie. „Týmto spôsobom, auto za autom, dokáže Opel Insigniou dosahovať väčšie podiely než predchádzajúcim modelom. To je veľmi dôležité pre budúcnosť značky,“ dodáva Visser.

Približne 56 percent zákazníkov si zvolilo novú generáciu systému osvetlenia Adaptive Forward Lighting (AFL+) s deviatimi funkciami. 80 percent objednávok obsahuje DVD navigačný systém s farebným displejom a 35 percent sa rozhodlo pre podvozkový systém FlexRide. Takmer dve tretiny klientov chcú jazdiť na najväčších kolesách: 40 percent si vybralo 18- palcové a tretina 17- palcové kolesá. Každý druhý zákazník sa rozhodol pre sedadlá s certifikátom nemeckých ortopedických špecialistov. S náskokom je najpopulárnejším motorom 2,0 CDTI s výkonom 160 k, ktorý si objednal každý tretí zákazník. Napokon, celá polovica objednávok je na vozidlá s dieselovým motorom. Insignia Sports Tourer, teda verzia kombi, práve prichádza k európskym dealerom a je pripravená priniesť ešte viac pohybu do rodiny Insignia. Jej najnovší člen, Insignia ecoFLEX s nízkou úrovňou emisií sklenníkových plynov, ponúka dynamické jazdné výkony s úrovňou emisií CO2 len 136 g/km. To zodpovedá spotrebe 5,2 litra na 100 km. Na trh sa dostane počas tohtoročného leta.

Vytisknout

Diskuze: Opel Insignia vyskočil na vrchol strednej triedy v Európe

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

reklama

Doporučujeme

Yeti

Zahájení sériové výroby nového modelu Škoda Yeti

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud