K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Evropská premiéra Škody Vision E odhalila drobné designové úpravy

-mao / AutoRoad.cz, 13. září 2017, 09:15 Google+ Frankfurt 2017

Na autosalonu IAA ve Frankfurtu, který se koná od 12. do 24. září, včera mladoboleslavská automobilka poprvé v Evropě představila svůj koncepční vůz Škoda Vision E. Tento vůz je první čistě elektricky poháněnou studií v historii firmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda se ve Frankfurtu pochlubila s inovovaným konceptem Vision E

Škoda se ve Frankfurtu pochlubila s inovovaným konceptem Vision E | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Se svou studií Škoda Vision E, která ve Frankfurtu slaví evropskou premiéru, činí Škoda velký krok směrem k digitální budoucnosti. První elektricky poháněná studie v historii firmy umožňuje autonomní jízdu úrovně 3 a přitom pozdvihuje konektivitu na novou úroveň: Kromě obrazovky v přístrojové desce a centrálního dotykového displeje má navíc každý cestující k dispozici svůj vlastní displej.

Přes tyto displeje může posádka získat mnoho informací a údajů, jako například data o voze nebo možnosti palubní zábavy. Zároveň slouží jako rozhraní: Přes jednotlivé displeje mají cestující pohodlný přístup k osobním nastavením, datům a informacím. V každých dveřích je umístěn Phonebox, který indukčně nabíjí chytré telefony. 

Design studie Škoda Vision E odráží ústřední prvky nového designového jazyka značky Škoda pro elektromobily. V porovnání s verzí, která slavila světovou premiéru v Šanghaji, je nyní čelní partie tvarována ještě výrazněji. Zvláštními prvky jsou navíc protiběžně se otevírající dveře a čtyři samostatná otočná sedadla. Díky 2851 milimetrů dlouhému rozvoru náprav je interiér maximálně velkorysý a komfortní. Dodatečný prostor získává posádka v interiéru také díky absenci středového tunelu.

Elektromotory s celkovým výkonem 225 kW (306 k) pohánějí všechna čtyři kola. Vůz zaujme dojezdem až 500 kilometrů a maximální rychlostí 180 km/h, navíc Škoda Vision E disponuje autonomním řízením úrovně 3. Na dálnici umí studie samočinně zrychlovat, řídit, brzdit a vyhýbat se překážkám. Car Park Autopilot pak dokáže vůz navést na volné parkovací místo a také z něj následně vycouvat. Inovativní je i nabíjení konceptu Škoda Vision E, které probíhá indukčně, tedy bezdrátorvě.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Evropská premiéra Škody Vision E odhalila drobné designové úpravy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford GT

První Ford GT v Česku? Víme, kde se s ním budete moci potkat

UAZ Classic jako devíti- až desetimístný minibus.

Legendární Buchanka si oddaluje důchod? UAZ ji takhle modernizoval

Volkswagen I.D. R Pikes Peak

Revoluční dieta? Vývoj závodního speciálu Volkswagen přinesl řadu novinek

Čtyřmístné kupé Lexus LC 500 se chlubí pohonem zadních kol a atmosférickým osmiválcem.

Nová auta se sběratelským potenciálem? Tato pětice je plná žhavých kandidátů

Tatra 815 TPL

Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Ilustrační foto

Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

reklama
reklama

Doporučujeme

Nový koncept Kia Proceed

Kia představila řadu novinek, největší emoce ale vzbuzuje koncept Proceed

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Škoda Karoq 1,0 TSI - Budoucnost tří válců? Statistiky mluví jasně

  2. Nový postrach Sibiře? Ruská armáda se pochlubila strojem, který zima nezaskočí

  3. Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

  4. Jak dlouho trvá ukrást nový prémiový automobil? Kamerový záznam majitele šokoval

  5. Tatra 77 jako tajná zbraň odboje? V tomhle autě zemřelo víc nacistických důstojníků než v zákopech

  6. Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud