Malcolm Wilson hodnotí velmi pozitivně výkon své nové jezdecké sestavy na Rally Monte Carlo. Přitom Mads Ostberg soutěž dokončil, zato Eric Camilli havaroval.
Mads Ostberg se po dvou letech u Citroënu vrací do Fordu od M-Sportu a hned se mu povedlo vyrovnat jeho nejlepší výsledek na Rally Monte Carlo. Po jeho bok usedl nový spolujezdec, Ola Floene. "Mads odjel perfektní soutěž - přesně tohle jsme od něj očekávali. Tohle není rally, kterou má rád, takže ji jel s citem.
Odnesl si hodně zkušeností v době, kdy se musí hodně učit. Do týmu zapadl dobře. Myslím si, že jako jezdec hodně vyspěl od té doby, co byl naposledy s námi a přinesl nějaké dobré nápady," říká Malcolm Wilson. Druhým jezdcem týmu je 28 letý francouzský mladík, Eric Camilli. Tomu se na Monte Carlu vedlo o poznání hůře. Na páteční čtvrté RZ všechny ohromil svým silným časem, na RZ5 ale vyjel z cesty na stejném zledovatělém místě jako Robert Kubica, Hayden Paddon a Elfyn Evans.
"Pro Erica to tentokrát bylo krátké a sladké. Na rally se moc často nestává, že by se incident stal kvůli tomu, že jedete moc pomalu - ale přesně to se stalo. Byl až moc opatrný na sněhu, když pak akceleroval, tak za to zaplatil vysokou cenu. Byla to školácká chyba a nemyslím si, že by ji někdy udělal znovu.
OK, je to škoda, nezískal moc zkušeností, ale každý mohl vidět jeho potenciál na RZ4, kdy byl pátý nejrychlejší na jeho čtvrté zkoušce ve WRC vůbec. Jsem potěšen tím, že jsem viděl výkon, kterého je schopen."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.