Malcolm Wilson hodnotí velmi pozitivně výkon své nové jezdecké sestavy na Rally Monte Carlo. Přitom Mads Ostberg soutěž dokončil, zato Eric Camilli havaroval.
Mads Ostberg se po dvou letech u Citroënu vrací do Fordu od M-Sportu a hned se mu povedlo vyrovnat jeho nejlepší výsledek na Rally Monte Carlo. Po jeho bok usedl nový spolujezdec, Ola Floene. "Mads odjel perfektní soutěž - přesně tohle jsme od něj očekávali. Tohle není rally, kterou má rád, takže ji jel s citem.
Odnesl si hodně zkušeností v době, kdy se musí hodně učit. Do týmu zapadl dobře. Myslím si, že jako jezdec hodně vyspěl od té doby, co byl naposledy s námi a přinesl nějaké dobré nápady," říká Malcolm Wilson. Druhým jezdcem týmu je 28 letý francouzský mladík, Eric Camilli. Tomu se na Monte Carlu vedlo o poznání hůře. Na páteční čtvrté RZ všechny ohromil svým silným časem, na RZ5 ale vyjel z cesty na stejném zledovatělém místě jako Robert Kubica, Hayden Paddon a Elfyn Evans.
"Pro Erica to tentokrát bylo krátké a sladké. Na rally se moc často nestává, že by se incident stal kvůli tomu, že jedete moc pomalu - ale přesně to se stalo. Byl až moc opatrný na sněhu, když pak akceleroval, tak za to zaplatil vysokou cenu. Byla to školácká chyba a nemyslím si, že by ji někdy udělal znovu.
OK, je to škoda, nezískal moc zkušeností, ale každý mohl vidět jeho potenciál na RZ4, kdy byl pátý nejrychlejší na jeho čtvrté zkoušce ve WRC vůbec. Jsem potěšen tím, že jsem viděl výkon, kterého je schopen."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?