Malcolm Wilson hodnotí velmi pozitivně výkon své nové jezdecké sestavy na Rally Monte Carlo. Přitom Mads Ostberg soutěž dokončil, zato Eric Camilli havaroval.
Mads Ostberg se po dvou letech u Citroënu vrací do Fordu od M-Sportu a hned se mu povedlo vyrovnat jeho nejlepší výsledek na Rally Monte Carlo. Po jeho bok usedl nový spolujezdec, Ola Floene. "Mads odjel perfektní soutěž - přesně tohle jsme od něj očekávali. Tohle není rally, kterou má rád, takže ji jel s citem.
Odnesl si hodně zkušeností v době, kdy se musí hodně učit. Do týmu zapadl dobře. Myslím si, že jako jezdec hodně vyspěl od té doby, co byl naposledy s námi a přinesl nějaké dobré nápady," říká Malcolm Wilson. Druhým jezdcem týmu je 28 letý francouzský mladík, Eric Camilli. Tomu se na Monte Carlu vedlo o poznání hůře. Na páteční čtvrté RZ všechny ohromil svým silným časem, na RZ5 ale vyjel z cesty na stejném zledovatělém místě jako Robert Kubica, Hayden Paddon a Elfyn Evans.
"Pro Erica to tentokrát bylo krátké a sladké. Na rally se moc často nestává, že by se incident stal kvůli tomu, že jedete moc pomalu - ale přesně to se stalo. Byl až moc opatrný na sněhu, když pak akceleroval, tak za to zaplatil vysokou cenu. Byla to školácká chyba a nemyslím si, že by ji někdy udělal znovu.
OK, je to škoda, nezískal moc zkušeností, ale každý mohl vidět jeho potenciál na RZ4, kdy byl pátý nejrychlejší na jeho čtvrté zkoušce ve WRC vůbec. Jsem potěšen tím, že jsem viděl výkon, kterého je schopen."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?