VIDEO Z TESTŮ; Mads Ostberg nejenže vstupuje do nové sezony v novém týmu, ale také si bude muset najít nového spolujezdce.
AKTUALIZACE: Ostberg si včera vyzkoušel Emila Axelssona na sedadle spolujezdce během testů před Monte Carlem, dnes vedle něj usedne Ilka Minor.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Madse Ostberga čekají velké změny - nejenže si bude muset zvyknout na nový tým a nový vůz, ale také přišel o svého dlouholetého spolujezdce, Jonase Anderssona.
Švéd se rozhodl kývnout na nabídku společnosti EVEN-Management, která zastupuje jezdce jako Andreas Mikkelsen, Esapekka Lappi, Ole Christian Veiby a Pontus Tidemand. "Netušil jsem, že se něco takového stane a plně mě to překvapilo.
Zrovna jsme měli spolu začít přípravu na Rally Monte Carlo a novou sezonu. Teď musím najít nového spolujezdce." Podle zatím nepotvrzených informací bude nově Jonas Andersson usedat po boku Pontuse Tidemanda - nahradil by tak Emila Axelssona.
Emil Axelsson zaskakuje momentálně na sedadle spolujezdce u Madse Ostberga na probíhajících testech před Rally Monte Carlo. M-Sport již totiž zahájil přípravu, jezdí ve Francii. Je tedy možné, že spolu odjedou i samotnou soutěž.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?