VIDEO Z TESTŮ; Mads Ostberg nejenže vstupuje do nové sezony v novém týmu, ale také si bude muset najít nového spolujezdce.
AKTUALIZACE: Ostberg si včera vyzkoušel Emila Axelssona na sedadle spolujezdce během testů před Monte Carlem, dnes vedle něj usedne Ilka Minor.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Madse Ostberga čekají velké změny - nejenže si bude muset zvyknout na nový tým a nový vůz, ale také přišel o svého dlouholetého spolujezdce, Jonase Anderssona.
Švéd se rozhodl kývnout na nabídku společnosti EVEN-Management, která zastupuje jezdce jako Andreas Mikkelsen, Esapekka Lappi, Ole Christian Veiby a Pontus Tidemand. "Netušil jsem, že se něco takového stane a plně mě to překvapilo.
Zrovna jsme měli spolu začít přípravu na Rally Monte Carlo a novou sezonu. Teď musím najít nového spolujezdce." Podle zatím nepotvrzených informací bude nově Jonas Andersson usedat po boku Pontuse Tidemanda - nahradil by tak Emila Axelssona.
Emil Axelsson zaskakuje momentálně na sedadle spolujezdce u Madse Ostberga na probíhajících testech před Rally Monte Carlo. M-Sport již totiž zahájil přípravu, jezdí ve Francii. Je tedy možné, že spolu odjedou i samotnou soutěž.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.