VIDEO Z TESTŮ; Mads Ostberg nejenže vstupuje do nové sezony v novém týmu, ale také si bude muset najít nového spolujezdce.
AKTUALIZACE: Ostberg si včera vyzkoušel Emila Axelssona na sedadle spolujezdce během testů před Monte Carlem, dnes vedle něj usedne Ilka Minor.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Madse Ostberga čekají velké změny - nejenže si bude muset zvyknout na nový tým a nový vůz, ale také přišel o svého dlouholetého spolujezdce, Jonase Anderssona.
Švéd se rozhodl kývnout na nabídku společnosti EVEN-Management, která zastupuje jezdce jako Andreas Mikkelsen, Esapekka Lappi, Ole Christian Veiby a Pontus Tidemand. "Netušil jsem, že se něco takového stane a plně mě to překvapilo.
Zrovna jsme měli spolu začít přípravu na Rally Monte Carlo a novou sezonu. Teď musím najít nového spolujezdce." Podle zatím nepotvrzených informací bude nově Jonas Andersson usedat po boku Pontuse Tidemanda - nahradil by tak Emila Axelssona.
Emil Axelsson zaskakuje momentálně na sedadle spolujezdce u Madse Ostberga na probíhajících testech před Rally Monte Carlo. M-Sport již totiž zahájil přípravu, jezdí ve Francii. Je tedy možné, že spolu odjedou i samotnou soutěž.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?