Sluneční krém, který chránil citlivou severskou pokožku Madse Ostberga před prudkým sluncem na Sardinii, mohl přispět k nehodě, která Nora stála o uplynulém víkendu zisk podiového umístění.
Mads Ostberg si zkraje dne namazal svoje spálené uši opalovacím krémem, to se mu ale vymstilo, když jedno ze sluchátek, ve kterých během zkoušek poslouchá intercom, vypadlo v druhé polovině nedělní úvodní zkoušky Olmedo Monte Baranta.
Jezdec se snažil sluchátko vrátit do ucha, když špatná poznámka v rozpisu poslala jejich Citroën DS 3 WRC z trati. Na autě došlo k poškození brzd a zavěšení, Ostbergův výkon tak byl tímto incidentem ovlivněn po celé dopoledne. Během něj Nora předstihli Thierry Neuville a Elfyn Evans a posádka Mads Ostberg/Jonas Andersson se propadla na páté místo.
"Uši jsem si namazal opalovacím krémem, protože jsem by spálený. Když jsem si před zkouškou dal sluchátka do uší, tak jsem cítil, že jsou kluzká a jedno z nich [sluchátek] mi pak na zkoušce vypadlo!" řekl Mads Ostberg pro wrc.com.
Mads Ostberg na trati Rally Sardinia (foto: Joel Martin, rallyzone.cz)
"Mohl jsem [diktát] slyšet a nebyl to důvod mého výjezdu, ale cítil jsem, že mi vypadlo a snažil jsem se to opravit na hodně dlouhé rovince. Byl jsem trochu mimo soustředění, ale vrátil jsem se zpět do rytmu, ale hned poté jsem udělal chybu.
Výjezd z trati by možná kombinací mnoha věcí. Rozpis nebyl dobrý, ale důvodem vypadnutí sluchátka z ucha byl pravděpodobně krém." Mnoho jezdců používá systém intercom zabudovaný přímo do jejich helem, ale Ostberg preferuje sluchátka v uších. "Používal jsem je celý loňský rok a normálně s nimi nemívám problém."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?