Sluneční krém, který chránil citlivou severskou pokožku Madse Ostberga před prudkým sluncem na Sardinii, mohl přispět k nehodě, která Nora stála o uplynulém víkendu zisk podiového umístění.
Mads Ostberg si zkraje dne namazal svoje spálené uši opalovacím krémem, to se mu ale vymstilo, když jedno ze sluchátek, ve kterých během zkoušek poslouchá intercom, vypadlo v druhé polovině nedělní úvodní zkoušky Olmedo Monte Baranta.
Jezdec se snažil sluchátko vrátit do ucha, když špatná poznámka v rozpisu poslala jejich Citroën DS 3 WRC z trati. Na autě došlo k poškození brzd a zavěšení, Ostbergův výkon tak byl tímto incidentem ovlivněn po celé dopoledne. Během něj Nora předstihli Thierry Neuville a Elfyn Evans a posádka Mads Ostberg/Jonas Andersson se propadla na páté místo.
"Uši jsem si namazal opalovacím krémem, protože jsem by spálený. Když jsem si před zkouškou dal sluchátka do uší, tak jsem cítil, že jsou kluzká a jedno z nich [sluchátek] mi pak na zkoušce vypadlo!" řekl Mads Ostberg pro wrc.com.
Mads Ostberg na trati Rally Sardinia (foto: Joel Martin, rallyzone.cz)
"Mohl jsem [diktát] slyšet a nebyl to důvod mého výjezdu, ale cítil jsem, že mi vypadlo a snažil jsem se to opravit na hodně dlouhé rovince. Byl jsem trochu mimo soustředění, ale vrátil jsem se zpět do rytmu, ale hned poté jsem udělal chybu.
Výjezd z trati by možná kombinací mnoha věcí. Rozpis nebyl dobrý, ale důvodem vypadnutí sluchátka z ucha byl pravděpodobně krém." Mnoho jezdců používá systém intercom zabudovaný přímo do jejich helem, ale Ostberg preferuje sluchátka v uších. "Používal jsem je celý loňský rok a normálně s nimi nemívám problém."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.