Sluneční krém, který chránil citlivou severskou pokožku Madse Ostberga před prudkým sluncem na Sardinii, mohl přispět k nehodě, která Nora stála o uplynulém víkendu zisk podiového umístění.
Mads Ostberg si zkraje dne namazal svoje spálené uši opalovacím krémem, to se mu ale vymstilo, když jedno ze sluchátek, ve kterých během zkoušek poslouchá intercom, vypadlo v druhé polovině nedělní úvodní zkoušky Olmedo Monte Baranta.
Jezdec se snažil sluchátko vrátit do ucha, když špatná poznámka v rozpisu poslala jejich Citroën DS 3 WRC z trati. Na autě došlo k poškození brzd a zavěšení, Ostbergův výkon tak byl tímto incidentem ovlivněn po celé dopoledne. Během něj Nora předstihli Thierry Neuville a Elfyn Evans a posádka Mads Ostberg/Jonas Andersson se propadla na páté místo.
"Uši jsem si namazal opalovacím krémem, protože jsem by spálený. Když jsem si před zkouškou dal sluchátka do uší, tak jsem cítil, že jsou kluzká a jedno z nich [sluchátek] mi pak na zkoušce vypadlo!" řekl Mads Ostberg pro wrc.com.
Mads Ostberg na trati Rally Sardinia (foto: Joel Martin, rallyzone.cz)
"Mohl jsem [diktát] slyšet a nebyl to důvod mého výjezdu, ale cítil jsem, že mi vypadlo a snažil jsem se to opravit na hodně dlouhé rovince. Byl jsem trochu mimo soustředění, ale vrátil jsem se zpět do rytmu, ale hned poté jsem udělal chybu.
Výjezd z trati by možná kombinací mnoha věcí. Rozpis nebyl dobrý, ale důvodem vypadnutí sluchátka z ucha byl pravděpodobně krém." Mnoho jezdců používá systém intercom zabudovaný přímo do jejich helem, ale Ostberg preferuje sluchátka v uších. "Používal jsem je celý loňský rok a normálně s nimi nemívám problém."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.