Kubica je se svým vstupem do WRC2, zatím má za sebou jednu soutěž - Rally de Portugal, a ERC spokojen. Momentálně se polský jezdec Citroënu připravuje na Řeckou rally, což je asi nejtěžší soutěž roku.
Problémy s palivovým čerpadlem zastavily Kubicu naposledy na Korsice. Polak však vnímá své starty s DS3 RRC zatím pozitivně: "Se svým tempem jsem spokojen. Vyhrál jsem již několik zkoušek a už na třech soutěžích jsem byl schopný bojovat o čelo soutěže. Fakt, že na těchto soutěžích startuji poprvé a přitom jsem hned schopný držet tempo s ostatními jezdci, je skvělý."
Po asfaltové rally na Korsice se Robert Kubica pečlivě připravuje na šotolinovou Rally Acropolis. Klasická soutěž v Řecku patří mezi nejnáročnější v kalendáři a pravidelně dostává jak soutěžící tak jejich vozy na samou hranici možností.
"Řecko je velmi specifickou soutěží, kde musíte brát ohled na své auto. Bude to zajímavá zkušenost, pojedu zde poprvé. Navíc jsem také ještě nikdy nejel na tak rozbité šotolinové soutěži. Vím, že člověk je zde pod neustálým velký rizikem [vypadnutí], ale já chci dojet do cíle."
I naposledy na Korsice dokazoval Kubica rychlost
Pro Kubicu má letos šampionát WRC2 hlavní prioritu, přesto plánuje další starty v ERC. Kromě své domácí Polské rally by chtěl jet i na San Remu. "Teď se v první řadě koncentrujeme na MS. Přirozeně budu startovat v Polsku a ještě jednu soutěž bych chtěl přidat," zakončil reprezentant Citroënu ve WRC2.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?