Kubica je se svým vstupem do WRC2, zatím má za sebou jednu soutěž - Rally de Portugal, a ERC spokojen. Momentálně se polský jezdec Citroënu připravuje na Řeckou rally, což je asi nejtěžší soutěž roku.
Problémy s palivovým čerpadlem zastavily Kubicu naposledy na Korsice. Polak však vnímá své starty s DS3 RRC zatím pozitivně: "Se svým tempem jsem spokojen. Vyhrál jsem již několik zkoušek a už na třech soutěžích jsem byl schopný bojovat o čelo soutěže. Fakt, že na těchto soutěžích startuji poprvé a přitom jsem hned schopný držet tempo s ostatními jezdci, je skvělý."
Po asfaltové rally na Korsice se Robert Kubica pečlivě připravuje na šotolinovou Rally Acropolis. Klasická soutěž v Řecku patří mezi nejnáročnější v kalendáři a pravidelně dostává jak soutěžící tak jejich vozy na samou hranici možností.
"Řecko je velmi specifickou soutěží, kde musíte brát ohled na své auto. Bude to zajímavá zkušenost, pojedu zde poprvé. Navíc jsem také ještě nikdy nejel na tak rozbité šotolinové soutěži. Vím, že člověk je zde pod neustálým velký rizikem [vypadnutí], ale já chci dojet do cíle."
I naposledy na Korsice dokazoval Kubica rychlost
Pro Kubicu má letos šampionát WRC2 hlavní prioritu, přesto plánuje další starty v ERC. Kromě své domácí Polské rally by chtěl jet i na San Remu. "Teď se v první řadě koncentrujeme na MS. Přirozeně budu startovat v Polsku a ještě jednu soutěž bych chtěl přidat," zakončil reprezentant Citroënu ve WRC2.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?