Kubica je se svým vstupem do WRC2, zatím má za sebou jednu soutěž - Rally de Portugal, a ERC spokojen. Momentálně se polský jezdec Citroënu připravuje na Řeckou rally, což je asi nejtěžší soutěž roku.
Problémy s palivovým čerpadlem zastavily Kubicu naposledy na Korsice. Polak však vnímá své starty s DS3 RRC zatím pozitivně: "Se svým tempem jsem spokojen. Vyhrál jsem již několik zkoušek a už na třech soutěžích jsem byl schopný bojovat o čelo soutěže. Fakt, že na těchto soutěžích startuji poprvé a přitom jsem hned schopný držet tempo s ostatními jezdci, je skvělý."
Po asfaltové rally na Korsice se Robert Kubica pečlivě připravuje na šotolinovou Rally Acropolis. Klasická soutěž v Řecku patří mezi nejnáročnější v kalendáři a pravidelně dostává jak soutěžící tak jejich vozy na samou hranici možností.
"Řecko je velmi specifickou soutěží, kde musíte brát ohled na své auto. Bude to zajímavá zkušenost, pojedu zde poprvé. Navíc jsem také ještě nikdy nejel na tak rozbité šotolinové soutěži. Vím, že člověk je zde pod neustálým velký rizikem [vypadnutí], ale já chci dojet do cíle."
I naposledy na Korsice dokazoval Kubica rychlost
Pro Kubicu má letos šampionát WRC2 hlavní prioritu, přesto plánuje další starty v ERC. Kromě své domácí Polské rally by chtěl jet i na San Remu. "Teď se v první řadě koncentrujeme na MS. Přirozeně budu startovat v Polsku a ještě jednu soutěž bych chtěl přidat," zakončil reprezentant Citroënu ve WRC2.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.