Kubica je se svým vstupem do WRC2, zatím má za sebou jednu soutěž - Rally de Portugal, a ERC spokojen. Momentálně se polský jezdec Citroënu připravuje na Řeckou rally, což je asi nejtěžší soutěž roku.
Problémy s palivovým čerpadlem zastavily Kubicu naposledy na Korsice. Polak však vnímá své starty s DS3 RRC zatím pozitivně: "Se svým tempem jsem spokojen. Vyhrál jsem již několik zkoušek a už na třech soutěžích jsem byl schopný bojovat o čelo soutěže. Fakt, že na těchto soutěžích startuji poprvé a přitom jsem hned schopný držet tempo s ostatními jezdci, je skvělý."
Po asfaltové rally na Korsice se Robert Kubica pečlivě připravuje na šotolinovou Rally Acropolis. Klasická soutěž v Řecku patří mezi nejnáročnější v kalendáři a pravidelně dostává jak soutěžící tak jejich vozy na samou hranici možností.
"Řecko je velmi specifickou soutěží, kde musíte brát ohled na své auto. Bude to zajímavá zkušenost, pojedu zde poprvé. Navíc jsem také ještě nikdy nejel na tak rozbité šotolinové soutěži. Vím, že člověk je zde pod neustálým velký rizikem [vypadnutí], ale já chci dojet do cíle."
I naposledy na Korsice dokazoval Kubica rychlost
Pro Kubicu má letos šampionát WRC2 hlavní prioritu, přesto plánuje další starty v ERC. Kromě své domácí Polské rally by chtěl jet i na San Remu. "Teď se v první řadě koncentrujeme na MS. Přirozeně budu startovat v Polsku a ještě jednu soutěž bych chtěl přidat," zakončil reprezentant Citroënu ve WRC2.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?