Juha Salo, sedminásobný finský mistr, opět ve WRC.
Šestatřicetiletý Fin Juha Salo, podepsal smlouvu na dva závody FIA S2000 WRC. Jeho závodním náčiním bude Proton Satria Neo. Salo se zúčastní dvou podniků a to, za měsíc ve Finsku a v září pojede ve Walesu. Fin získal podporu 15ti společností.
Jeho týmovým kolegou bude ve Finsku P.G. Andersson. Salo minulý týden absolvoval v Anglii 160 testovaích kilometrů. Testovat bude ještě těsně před soutěží ve Finsku, přímo v místě soutěže.
" Veřím, že ze strany Protonu dostaneme servis a podporu a spolu s mými sponzory jako jsou Gulf Oil, Teknos a další, budeme očekávat dobrý výsledek, " netají se Salo a pokračuje: "Proton je autem, které patří mezi nejlepší. Bude to další krok v mé kariéře. Bude velmi náročné koncentrovat se na jízdu a odhadnout, kdy jet agresivně a kdy se naopak držet zpátky," uzavirá Salo
Nakonec přece jen ještě prozdradil Salo taktiku na finskou rally: "Mysím využít všech svých dosavadních zkušeností, nechci se pouštět za svůj limit. Není nic důležitějšího než dojet do cíle a pokusit se udělat pro Proton co nejlepší výsledek, " končí výčet taktiky Salo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?