Juha Salo, sedminásobný finský mistr, opět ve WRC.
Šestatřicetiletý Fin Juha Salo, podepsal smlouvu na dva závody FIA S2000 WRC. Jeho závodním náčiním bude Proton Satria Neo. Salo se zúčastní dvou podniků a to, za měsíc ve Finsku a v září pojede ve Walesu. Fin získal podporu 15ti společností.
Jeho týmovým kolegou bude ve Finsku P.G. Andersson. Salo minulý týden absolvoval v Anglii 160 testovaích kilometrů. Testovat bude ještě těsně před soutěží ve Finsku, přímo v místě soutěže.
" Veřím, že ze strany Protonu dostaneme servis a podporu a spolu s mými sponzory jako jsou Gulf Oil, Teknos a další, budeme očekávat dobrý výsledek, " netají se Salo a pokračuje: "Proton je autem, které patří mezi nejlepší. Bude to další krok v mé kariéře. Bude velmi náročné koncentrovat se na jízdu a odhadnout, kdy jet agresivně a kdy se naopak držet zpátky," uzavirá Salo
Nakonec přece jen ještě prozdradil Salo taktiku na finskou rally: "Mysím využít všech svých dosavadních zkušeností, nechci se pouštět za svůj limit. Není nic důležitějšího než dojet do cíle a pokusit se udělat pro Proton co nejlepší výsledek, " končí výčet taktiky Salo
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?