Juha Salo, sedminásobný finský mistr, opět ve WRC.
Šestatřicetiletý Fin Juha Salo, podepsal smlouvu na dva závody FIA S2000 WRC. Jeho závodním náčiním bude Proton Satria Neo. Salo se zúčastní dvou podniků a to, za měsíc ve Finsku a v září pojede ve Walesu. Fin získal podporu 15ti společností.
Jeho týmovým kolegou bude ve Finsku P.G. Andersson. Salo minulý týden absolvoval v Anglii 160 testovaích kilometrů. Testovat bude ještě těsně před soutěží ve Finsku, přímo v místě soutěže.
" Veřím, že ze strany Protonu dostaneme servis a podporu a spolu s mými sponzory jako jsou Gulf Oil, Teknos a další, budeme očekávat dobrý výsledek, " netají se Salo a pokračuje: "Proton je autem, které patří mezi nejlepší. Bude to další krok v mé kariéře. Bude velmi náročné koncentrovat se na jízdu a odhadnout, kdy jet agresivně a kdy se naopak držet zpátky," uzavirá Salo
Nakonec přece jen ještě prozdradil Salo taktiku na finskou rally: "Mysím využít všech svých dosavadních zkušeností, nechci se pouštět za svůj limit. Není nic důležitějšího než dojet do cíle a pokusit se udělat pro Proton co nejlepší výsledek, " končí výčet taktiky Salo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?