P-G Andersson pochválil tým Protonu za vylepšení, která byla provedena na Satrii Neo S2000 před jeho debutem v SWRC na Rally Monte Carlo.
Švéd se v průběžném pořadí Rally Monte Carlo po prvním dni drží na pěkném desátém místě. V hondocení SWRC je tak první (Ogier do SWRC neboduje). "Pro Proton je to hodně důležitá rally. Auto se ovládá mnohem lépe než dříve. Těšíme se. Před každou soutěží děláme malý krůček kupředu, ale určitě je to lepší, než to kdy bylo," řekl Per-Gunar Andersson na tiskové konferenci před soutěží.
"Byli jsme zde vloni v rámci IRC. Být na Monte Carlo, to je velmi speciální. Je to rally, kterou miluji a zároveň nenávidím. Většinou se mi dařilo ze začátku rally, ale na konci už jsem neslavil." Švéd chce podle svých slov k rally přistoupit ze začátku zdrženlivěji. "Nebudu hned nějak moc riskovat. Raději bych začal pomaleji než na normální soutěži. Nebudu tak agresivní jako obvykle. Tato soutěž má pět dlouhých dní a je důležité dojet až do cíle."
P-G se tedy po dnešku drží svých slov.
Per Gunar Anderssona na trati shakedownu Monte Carla
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?