P-G Andersson pochválil tým Protonu za vylepšení, která byla provedena na Satrii Neo S2000 před jeho debutem v SWRC na Rally Monte Carlo.
Švéd se v průběžném pořadí Rally Monte Carlo po prvním dni drží na pěkném desátém místě. V hondocení SWRC je tak první (Ogier do SWRC neboduje). "Pro Proton je to hodně důležitá rally. Auto se ovládá mnohem lépe než dříve. Těšíme se. Před každou soutěží děláme malý krůček kupředu, ale určitě je to lepší, než to kdy bylo," řekl Per-Gunar Andersson na tiskové konferenci před soutěží.
"Byli jsme zde vloni v rámci IRC. Být na Monte Carlo, to je velmi speciální. Je to rally, kterou miluji a zároveň nenávidím. Většinou se mi dařilo ze začátku rally, ale na konci už jsem neslavil." Švéd chce podle svých slov k rally přistoupit ze začátku zdrženlivěji. "Nebudu hned nějak moc riskovat. Raději bych začal pomaleji než na normální soutěži. Nebudu tak agresivní jako obvykle. Tato soutěž má pět dlouhých dní a je důležité dojet až do cíle."
P-G se tedy po dnešku drží svých slov.
Per Gunar Anderssona na trati shakedownu Monte Carla
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?