Proton posiluje: Podepsal smlouvu se zkušeným Giandomenicem Bassem na šest soutěží v letošním IRC. Basso se tak může těšit na nový vůz - Satria Neo S2000.
Giandomenico Basso je zpět v IRC. Ital se po úspěšném testu rozhodl s malajským výrobcem vozů podepsat smlouvu, poprvé by se měl objevit již na Kanárech. 37letý pilot absolvoval s Protonem během dvou testovacích dní v Itálii asi 300 km. Jeho pocit z auta byl pozitivní. Jezdec se tak stane kolegou Per-Gunnara Anderssona.
Celkem by se měl Basso objevit na šesti podnicích. Kromě Kanárských ostrovů se jedná ještě o Ukrajinu, Madeiru, ČR, Maďarsko a Sanremo. "Během testu jsem cítil dvě věci. Auto je dobré a s týmem jsem si rozumněl. Vím, že s Protonem se bude dobře spolupracovat. Motor je podle mě docela silný, ale musíme ještě pracovat na dávkování jeho síly."
"S autem se jelo velmi lehce. To je u rally speciálně důležité, protože se zde často mění podmínky. Dává vám to důvěru. Čeká na mě ještě hodně práce, abychom zlepšili náš výkon. Už se těším na první rally s týmem. Vše to vypadá velice pozitivně a to je super, zase mohu pracovat s nějakým výrobcem," říká Basso.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.