P. G. Andersson se po debutu na Monte Carlu s Protonem dohodl na pokračování vzájemné spolupráce. Do malajských vozů, známých svojí nevalnou spolehlivostí, tak usedle další z elitních pilotů. Pomůže to týmu k povzbudivějším výsledkům?
Třicetiletý Švéd, který s malajskou značkou debutoval na lednové Rallye Monte Carlo, podepsal s týmem MEM, který Protony nasazuje, smlouvu na zbytek sezóny. Prvním z dalších podniků bude 14. až 16. dubna Rally Islas Canarias El Corte Ingles ve Španělsku.
"Je fantastické, mít potvrzenou závodní sezónu," neskrývá nadšení dvojnásobný juniorský mistr světa. "Satria je skvělé auto a možnost mít šanci pracovat se značkou, jako je Proton, je pro mě skvělá zpráva. Je stále nějaká práce, ktetou je na voze potřeba odvést, ale za ten krátký čas, co jsem měl možnost být s týmem, jsme udělali velký krok dopředu."
"Kdokoliv mohl trochu blíže vidět P. G. Anderssona řídit určitě není na pochybách o jeho rychlosti. Skutečně se moc těším, až s ním budeme v průběhu sezóny pracovat," dodává týmový šéf Chris Mellors.
Zdroj: ircseries.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?