P. G. Andersson se po debutu na Monte Carlu s Protonem dohodl na pokračování vzájemné spolupráce. Do malajských vozů, známých svojí nevalnou spolehlivostí, tak usedle další z elitních pilotů. Pomůže to týmu k povzbudivějším výsledkům?
Třicetiletý Švéd, který s malajskou značkou debutoval na lednové Rallye Monte Carlo, podepsal s týmem MEM, který Protony nasazuje, smlouvu na zbytek sezóny. Prvním z dalších podniků bude 14. až 16. dubna Rally Islas Canarias El Corte Ingles ve Španělsku.
"Je fantastické, mít potvrzenou závodní sezónu," neskrývá nadšení dvojnásobný juniorský mistr světa. "Satria je skvělé auto a možnost mít šanci pracovat se značkou, jako je Proton, je pro mě skvělá zpráva. Je stále nějaká práce, ktetou je na voze potřeba odvést, ale za ten krátký čas, co jsem měl možnost být s týmem, jsme udělali velký krok dopředu."
"Kdokoliv mohl trochu blíže vidět P. G. Anderssona řídit určitě není na pochybách o jeho rychlosti. Skutečně se moc těším, až s ním budeme v průběhu sezóny pracovat," dodává týmový šéf Chris Mellors.
Zdroj: ircseries.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?