Mads Ostberg bude v roce 2011 sbírat body pro tým M-Sportu Stobart. Vedle Henninga Solberga se tak stane již druhým Norem v týmu.
M-Sport do příští sezony v MS nastoupí s novou sestavou, navíc také změnil jméno. Teď se tým jmenuje na “M-Sport Stobart Ford World Rally Team“. Jen připomeňme, že v roce 2010 jsme tým znali jako “Stobart M-Sport Ford Rally Team“. Britský tým se také přihlásil do bodování mezi týmy. Jako svého jezdce, který bude pro tým sbírat body, nominoval Mads Ostberga.
Původně měl však Ostberg jezdit s týmem Adapta, jenže se dostal do týmu kolem Malcolma Wilsona. Jeho navigátorem bude Jonas Andersson. M-Sport tak bude mít v týmu dva Nory, tím druhým bude Henning Solberg. Třetí jezdec, Matthew Wilson, nebude sbírat týmové body.
Mads vloni střídal novější a starší specifikaci Imprezy WRC
„Startovat ve Švédsku je ideální. Jonas je Švéd a pro mě je to druhý domov. Letní dům naší rodiny je právě ve Švédsku. Jel jsem zde také svou první rally a ve Švédsku jsem také vyhrál první zkoušku ve WRC. Co tedy pro mě, a začátek mé kariéry u Fordy jako nominované jezdce na body, může být lepší než Švédsko?“ říká Mads.
„Jsem velmi šťastný, že můžu být součástí M-Sportu a že mými kolegy jsou Henning a Matthew,“ zakončil Nor, který bude ještě před začátkem sezony testovat Ford Fiesta WRC. Mimo to má v plánu jednu rally ve Švédsku s Fiestou S2000 jako přípravu na sezonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?