Mads Ostberg bude v roce 2011 sbírat body pro tým M-Sportu Stobart. Vedle Henninga Solberga se tak stane již druhým Norem v týmu.
M-Sport do příští sezony v MS nastoupí s novou sestavou, navíc také změnil jméno. Teď se tým jmenuje na “M-Sport Stobart Ford World Rally Team“. Jen připomeňme, že v roce 2010 jsme tým znali jako “Stobart M-Sport Ford Rally Team“. Britský tým se také přihlásil do bodování mezi týmy. Jako svého jezdce, který bude pro tým sbírat body, nominoval Mads Ostberga.
Původně měl však Ostberg jezdit s týmem Adapta, jenže se dostal do týmu kolem Malcolma Wilsona. Jeho navigátorem bude Jonas Andersson. M-Sport tak bude mít v týmu dva Nory, tím druhým bude Henning Solberg. Třetí jezdec, Matthew Wilson, nebude sbírat týmové body.
Mads vloni střídal novější a starší specifikaci Imprezy WRC
„Startovat ve Švédsku je ideální. Jonas je Švéd a pro mě je to druhý domov. Letní dům naší rodiny je právě ve Švédsku. Jel jsem zde také svou první rally a ve Švédsku jsem také vyhrál první zkoušku ve WRC. Co tedy pro mě, a začátek mé kariéry u Fordy jako nominované jezdce na body, může být lepší než Švédsko?“ říká Mads.
„Jsem velmi šťastný, že můžu být součástí M-Sportu a že mými kolegy jsou Henning a Matthew,“ zakončil Nor, který bude ještě před začátkem sezony testovat Ford Fiesta WRC. Mimo to má v plánu jednu rally ve Švédsku s Fiestou S2000 jako přípravu na sezonu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?