Mads Ostberg bude v roce 2011 sbírat body pro tým M-Sportu Stobart. Vedle Henninga Solberga se tak stane již druhým Norem v týmu.
M-Sport do příští sezony v MS nastoupí s novou sestavou, navíc také změnil jméno. Teď se tým jmenuje na “M-Sport Stobart Ford World Rally Team“. Jen připomeňme, že v roce 2010 jsme tým znali jako “Stobart M-Sport Ford Rally Team“. Britský tým se také přihlásil do bodování mezi týmy. Jako svého jezdce, který bude pro tým sbírat body, nominoval Mads Ostberga.
Původně měl však Ostberg jezdit s týmem Adapta, jenže se dostal do týmu kolem Malcolma Wilsona. Jeho navigátorem bude Jonas Andersson. M-Sport tak bude mít v týmu dva Nory, tím druhým bude Henning Solberg. Třetí jezdec, Matthew Wilson, nebude sbírat týmové body.
Mads vloni střídal novější a starší specifikaci Imprezy WRC
„Startovat ve Švédsku je ideální. Jonas je Švéd a pro mě je to druhý domov. Letní dům naší rodiny je právě ve Švédsku. Jel jsem zde také svou první rally a ve Švédsku jsem také vyhrál první zkoušku ve WRC. Co tedy pro mě, a začátek mé kariéry u Fordy jako nominované jezdce na body, může být lepší než Švédsko?“ říká Mads.
„Jsem velmi šťastný, že můžu být součástí M-Sportu a že mými kolegy jsou Henning a Matthew,“ zakončil Nor, který bude ještě před začátkem sezony testovat Ford Fiesta WRC. Mimo to má v plánu jednu rally ve Švédsku s Fiestou S2000 jako přípravu na sezonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.