Mads Ostberg bude v roce 2011 sbírat body pro tým M-Sportu Stobart. Vedle Henninga Solberga se tak stane již druhým Norem v týmu.
M-Sport do příští sezony v MS nastoupí s novou sestavou, navíc také změnil jméno. Teď se tým jmenuje na “M-Sport Stobart Ford World Rally Team“. Jen připomeňme, že v roce 2010 jsme tým znali jako “Stobart M-Sport Ford Rally Team“. Britský tým se také přihlásil do bodování mezi týmy. Jako svého jezdce, který bude pro tým sbírat body, nominoval Mads Ostberga.
Původně měl však Ostberg jezdit s týmem Adapta, jenže se dostal do týmu kolem Malcolma Wilsona. Jeho navigátorem bude Jonas Andersson. M-Sport tak bude mít v týmu dva Nory, tím druhým bude Henning Solberg. Třetí jezdec, Matthew Wilson, nebude sbírat týmové body.
Mads vloni střídal novější a starší specifikaci Imprezy WRC
„Startovat ve Švédsku je ideální. Jonas je Švéd a pro mě je to druhý domov. Letní dům naší rodiny je právě ve Švédsku. Jel jsem zde také svou první rally a ve Švédsku jsem také vyhrál první zkoušku ve WRC. Co tedy pro mě, a začátek mé kariéry u Fordy jako nominované jezdce na body, může být lepší než Švédsko?“ říká Mads.
„Jsem velmi šťastný, že můžu být součástí M-Sportu a že mými kolegy jsou Henning a Matthew,“ zakončil Nor, který bude ještě před začátkem sezony testovat Ford Fiesta WRC. Mimo to má v plánu jednu rally ve Švédsku s Fiestou S2000 jako přípravu na sezonu.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?