Dvojnásobný bývalý šampión JWRC, P-G Andersson, má za sebou první test Protonu Satria Neo S2000, s nímž se zúčastní příští měsíc Rally Monte Carlo. 30letý jezdec jezdil se Satrii dva dny jižně od Grenoblu.
P-G posílí sestavu ambiciózního Protonu v úvodním podniku IRC, na Rally Monte Carlo. Jeho kolegou bude stálý jezdec týmu, Chris Atkinson. Právě skončený test měl spíše za účel, aby se Švéd s novým vozem seznámil. Jak Atkinson tak Andersson se totiž do Alp vracejí hned na začátku ledna, kdy mají naplánované rozsáhlé testy.Andersson jezdil se současnou evolucí Satrie (2010). Nový motor bude připraven až pro testy v roce 2011. Během testu najezdil bývalý tovární jezdec Suzuki v MS přes 200km bez sebemenšího problému. Test proběhl na zasněžených cestách.
Andersson letos jezdil s Fabii S2000 v SWRC
„Od ostatních jezdců, kteří už s Protonem jezdili, jsem věděl, že podvozek je velmi dobrý, a také že je. S prvním testem jsem opravdu velmi spokojený. Už se moc těším na Monte, bude tam velká konkurence. Jsem rád, že nový rok můžu začít s týmem Proton a jeho vozem na slavné soutěži,“ řekl po testu Andersson.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?