Dvojnásobný bývalý šampión JWRC, P-G Andersson, má za sebou první test Protonu Satria Neo S2000, s nímž se zúčastní příští měsíc Rally Monte Carlo. 30letý jezdec jezdil se Satrii dva dny jižně od Grenoblu.
P-G posílí sestavu ambiciózního Protonu v úvodním podniku IRC, na Rally Monte Carlo. Jeho kolegou bude stálý jezdec týmu, Chris Atkinson. Právě skončený test měl spíše za účel, aby se Švéd s novým vozem seznámil. Jak Atkinson tak Andersson se totiž do Alp vracejí hned na začátku ledna, kdy mají naplánované rozsáhlé testy.Andersson jezdil se současnou evolucí Satrie (2010). Nový motor bude připraven až pro testy v roce 2011. Během testu najezdil bývalý tovární jezdec Suzuki v MS přes 200km bez sebemenšího problému. Test proběhl na zasněžených cestách.
Andersson letos jezdil s Fabii S2000 v SWRC
„Od ostatních jezdců, kteří už s Protonem jezdili, jsem věděl, že podvozek je velmi dobrý, a také že je. S prvním testem jsem opravdu velmi spokojený. Už se moc těším na Monte, bude tam velká konkurence. Jsem rád, že nový rok můžu začít s týmem Proton a jeho vozem na slavné soutěži,“ řekl po testu Andersson.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?