Dvojnásobný bývalý šampión JWRC, P-G Andersson, má za sebou první test Protonu Satria Neo S2000, s nímž se zúčastní příští měsíc Rally Monte Carlo. 30letý jezdec jezdil se Satrii dva dny jižně od Grenoblu.
P-G posílí sestavu ambiciózního Protonu v úvodním podniku IRC, na Rally Monte Carlo. Jeho kolegou bude stálý jezdec týmu, Chris Atkinson. Právě skončený test měl spíše za účel, aby se Švéd s novým vozem seznámil. Jak Atkinson tak Andersson se totiž do Alp vracejí hned na začátku ledna, kdy mají naplánované rozsáhlé testy.Andersson jezdil se současnou evolucí Satrie (2010). Nový motor bude připraven až pro testy v roce 2011. Během testu najezdil bývalý tovární jezdec Suzuki v MS přes 200km bez sebemenšího problému. Test proběhl na zasněžených cestách.
Andersson letos jezdil s Fabii S2000 v SWRC
„Od ostatních jezdců, kteří už s Protonem jezdili, jsem věděl, že podvozek je velmi dobrý, a také že je. S prvním testem jsem opravdu velmi spokojený. Už se moc těším na Monte, bude tam velká konkurence. Jsem rád, že nový rok můžu začít s týmem Proton a jeho vozem na slavné soutěži,“ řekl po testu Andersson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.