Dvojnásobný bývalý šampión JWRC, P-G Andersson, má za sebou první test Protonu Satria Neo S2000, s nímž se zúčastní příští měsíc Rally Monte Carlo. 30letý jezdec jezdil se Satrii dva dny jižně od Grenoblu.
P-G posílí sestavu ambiciózního Protonu v úvodním podniku IRC, na Rally Monte Carlo. Jeho kolegou bude stálý jezdec týmu, Chris Atkinson. Právě skončený test měl spíše za účel, aby se Švéd s novým vozem seznámil. Jak Atkinson tak Andersson se totiž do Alp vracejí hned na začátku ledna, kdy mají naplánované rozsáhlé testy.Andersson jezdil se současnou evolucí Satrie (2010). Nový motor bude připraven až pro testy v roce 2011. Během testu najezdil bývalý tovární jezdec Suzuki v MS přes 200km bez sebemenšího problému. Test proběhl na zasněžených cestách.
Andersson letos jezdil s Fabii S2000 v SWRC
„Od ostatních jezdců, kteří už s Protonem jezdili, jsem věděl, že podvozek je velmi dobrý, a také že je. S prvním testem jsem opravdu velmi spokojený. Už se moc těším na Monte, bude tam velká konkurence. Jsem rád, že nový rok můžu začít s týmem Proton a jeho vozem na slavné soutěži,“ řekl po testu Andersson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?